Træt af at være et surt løg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Dimse

Hej piger!

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer, der ligger inde med et godt råd ang. humørsvingninger? Jeg har haft en rigtig god graviditet også på det punkt lige indtil nu (Er i uge 38). Jeg er simpelthen så nem at gøre sur nu, og jeg bliver virkelig irriteret over ingenting både på mig selv og omverdenen. Jeg har en vidunderlig kæreste, der desværre også er en dovenlars. Han synes ikke rigtig det er så vigtigt med oprydning og rengøring og den slags husligheder, men jeg er bare lige omvendt! Jeg bliver nærmest depri hvis der trænger til rengøring, og jeg har altid stået for den slags herhjemme. Mit problem er bare nu at energien ikke rækker længere, og så er det også fysisk umuligt at komme ind under sofaen og bærer tungt vasketøj op fra kælderen ol. Og når jeg beder ham om at hjælpe, tager det ham en evighed at få tingene gjort og jeg skal sige det en mio gange først - og så ender jeg jo i dårligt humør, hvilket jeg hader at være. Jeg er normalt en rigtig glad pige, og frygter at blive sådan en syrlig madamme der hunser og hakke på andre. Jeg er tilmed bange for at belaste min kæreste, så han på et tidspunkt for nok og opgiver den nye tilværelse - er så bange for at blive forladt Har nok en tendens til at være lidt en pleaser, men jeg tror bare ikke jeg kan holde til det i længden, nu der også er et lille barn der tager meget af ens tid. Jeg tror bare at jeg vil miste mig selv i mor-rollen, hvis ikke jeg får lidt hjælp, for så får man jo slet ikke overskud til at pleje sig selv. Er der nogen af jer der har fundet nogle gode metoder til fordelingen i hjemmet, så vil jeg virkelig gerne høre mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.