den tabte store kærlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. august 2010

3xM

Kender i det?

man har en eks hvor man tænker at man aldrig vil elske en så højt, kærligheden har virket så stor man tænker tilbage på en person der fyldte en så meget, man er lykkelig og videre men tankerne falder tilbage indimellem...

det fik mig i tænkeboksen for:

har spekuleret meget over når man hører nogen sige sådan, eller en film hvor de finder sammen i sidste ende, eller man finder sammen med eksen efter flere år...

hvad med tiden efter? er de så lykkelige som de troede de kun kunne blive med lige dén person?

føltes lige dén kærlighed ikke netop så stor, fordi man af en grund MÅTTE give slip? hvis man var blevet sammen var det endt i kaos...

og hvad med partnern man finder efter den såkaldte store ulykkelige tabte kærlighed, udnytter man vedkommende? fortjenter vedkommende at vide at vedkommende aldrig vil blive elsket så højt som den kærlighed, er man altid nr 2? og går det forhold slut så opdager man måske den helt perfekte rette er den man lige har sluppet...

er den perfekte kærlighed ikke den hvor man kan give plads til hinanden, man fandt sammen og accepterede måske langt flere ting da det var nyt end 5 år senere-men hvis efter 5 år stadig accepter tingende, hvis man ikke stiller spørgesmål tegn ved tingende fordi man stoler ubegrænset på vedkommende ?,

tjahhh en lørdags tanke fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

tinasmor

Tror du har ret. Den "store kærlighed" er jo ofte en man har stoppet med (eller ofte selv er blevet stoppet/droppet) Eller det bare ikke KUNNE lade sig gøre af den ene eller anden grund. Tror du har ret i, at havde man fortsat så var det sikkert gået af fløjten og endt i kaos og så ville det jo ikke længere være end store kærlighed.

Man ser tilbage. Romantisere på noget som måske aldrig har været der 100 procent, men man husker bare tilbage sådan. Man glemmer de birtre tårer og det knuste hjerte.

Man skal huske på, at den som man er sammen med nu, accepterer en og elsker én på godt og ondt. Der er en grund til at man ikke er sammen med "den store kærlighed" hvad end det er. Man kan altid være sammen hvis begge ønsker det lige meget. Og siden man ikke er sammen med ham mere, er det nok fordi det er det bedste sådan.

Man glemmer de dårlige sider. Man husker tilbage på sommerfuglene han gav en, det hede sex, de ømme blikke osv. Men man skal tænke på, om det mon også ville have været lige så hedt med et barn syg, en baby der skriger osv.

Nej, så hellere se på den dejlige mand man har nu. Den som er der for en, som elsker en og som har valgt at HAN ville dele livet med en.

Anmeld

7. august 2010

Lillefe

Sjov du sidder der og snakker om det,jeg har da haft nogen som jeg syntes var søde osv osv.. Men min store kærlighed er ham jeg er sammen med i dag! havde engang en barndoms kæreste da jeg gik i folkeskole som jeg syntes ville være sjov at møde en dag, og det gjorder jeg *G* og det var super.. for så blev jeg bare mere bekræftiget i at ham her er manden i mit liv

Men igen  mit næst længste forhold har varet i 1 år.. og i min gud hvor ville jeg aldrig sætte mine fødder der igen hehe

Anmeld

7. august 2010

3xM

he he he var faktisk fordi jeg gik og tænkte med min nuværende dejlige kæreste at hvis det skulle ende f.eks idag så ville jeg have det svært ved at komme over ham-følserne er meget store fra min side hvertfald, og så gik tankerne helt amok over alle de veninde samtaler man har haft alle de film man har set mv..

og tænkte meget at alle gode film MÅ da være ulykkelig kærlighed som man så har fantaseret sig lykkelige i ??

tjahhh...må have en svag side i at tænke for dybt he he he ...

men ærligt så hører man det tit at hun/han var min størreste kærlighed osv. men hvis det var hvorfor endte det så? hvordan ville det være forsat hvis de var blevet sammen? hvorfor valgte man så at være i et forhold hvis man har en anden som sin store kærlighed ?

Anmeld

7. august 2010

Lone Jakobsen

sådan havde jeg det engang med en ex. jeg holdt hårdnakket fast i at han var manden i mit liv. på trods af utroligt meget modgang. det tog mig flere år, og en helt fantastisk mand, før jeg indså at der var noget langt mere fantastisk i vente.

nu er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har fundet den helt store kærlighed. den er langt mere simpel.

Anmeld

7. august 2010

Lone Jakobsen

mariaogmarcus skriver:

he he he var faktisk fordi jeg gik og tænkte med min nuværende dejlige kæreste at hvis det skulle ende f.eks idag så ville jeg have det svært ved at komme over ham-følserne er meget store fra min side hvertfald, og så gik tankerne helt amok over alle de veninde samtaler man har haft alle de film man har set mv..

og tænkte meget at alle gode film MÅ da være ulykkelig kærlighed som man så har fantaseret sig lykkelige i ??

tjahhh...må have en svag side i at tænke for dybt he he he ...

men ærligt så hører man det tit at hun/han var min størreste kærlighed osv. men hvis det var hvorfor endte det så? hvordan ville det være forsat hvis de var blevet sammen? hvorfor valgte man så at være i et forhold hvis man har en anden som sin store kærlighed ?

stædighed er et godt bud

hvis man vitterligt har sat sig i hovedet at denne ene er den store kærlighed, så kan det være utroligt svært at indse at det ikke passer. og jeg tror ikke at du bliver rigtig glad indeni hvis du er sammen med en, men stadig føler at den store kærlighed var ex-en.

Anmeld

7. august 2010

3xM

nutche skriver:

sådan havde jeg det engang med en ex. jeg holdt hårdnakket fast i at han var manden i mit liv. på trods af utroligt meget modgang. det tog mig flere år, og en helt fantastisk mand, før jeg indså at der var noget langt mere fantastisk i vente.

nu er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har fundet den helt store kærlighed. den er langt mere simpel.

dén sætning har jeg bidt mig i " den store kærlighed er langt mere simpel" FANTASTISK ....det var dét jeg ledte efter

Anmeld

7. august 2010

Lone Jakobsen

mariaogmarcus skriver:

dén sætning har jeg bidt mig i " den store kærlighed er langt mere simpel" FANTASTISK ....det var dét jeg ledte efter

kanon at man kan skrive noget fornuftigt på den her tid af aftenen

Anmeld

7. august 2010

3xM

nutche skriver:

kanon at man kan skrive noget fornuftigt på den her tid af aftenen

ha ha ha ha den var helt i skabet griner så vær ganske stolt fniiiis

Anmeld

7. august 2010

Lone Jakobsen

mariaogmarcus skriver:

ha ha ha ha den var helt i skabet griner så vær ganske stolt fniiiis

uhhh så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.