Chalala85 skriver:
Så må du logge dem herind.. nok nogen tøser der ville blive glade hehe..
Jeg er sikker på han har set dig som det smukkeste og dejligste væsen på jorden og du så tilmed bar på en guldklump var da prikken over iet. Synes det er sådan en dejlig kærlighedshistorie... og så er den helt ægte.. så fantastisk
Man skal heller ikke være itvivl om det er noget af det hårdeste, enten så holder et forhold og det er meget stærkt eller også brister det og rammer hårdt..
det er hårdt at lære hinanden at kende sammentidig med hormoner, voksende mave og måske generel usikkerhed og fam. og venner der måske først finder ud af senere det slet ikke er hans samt er der 13 år imellem os...
men når det er sagt så står jeg jo nu 4 uger fra termin med ham endnu ved siden og efter nedture jamen så er kærligheden dog sejrende og når jeg kigger på ham har han et specielt blik hvor ordene jeg elsker dig er ganske unødvendige...hvis ikke det blik er der så er det tomme ord, og jeg blir for hver uge mere overbevist om mange ting som gør jeg aldrig vil vige fra ham...
he he he må snakke med manden om de single venner så må jeg igang med en præsentation runde 
Anmeld