remulade på tallerken og andre sjove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi sad her til middag og spiste da han bad om remulade.

Laved så en cirkel på hans tallerken og han udbryd'er; Eii mor bandit, tegne remulade hjul...

-------------------------------------------------------------------------------

I går aftes skulle han som sædvanlig ud og tisse inden han får nat ble på. Dertil skal det lige siges at han står op og tisser ned i toilet.

Han tager tigerdyr under armen og siger; tigerdyr også ud at tisse.

Han stiller sig med tigerdyr under den ene arm og med tisse strålen syntes han det er ret sjovt at lave bobler i vandet.

'Se tigerdyr, freder laver bobler med tis...' Siger han, kigger op på mig og fortsætter; Så er tigerdyr og freder færdig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Mor til Frederic skriver:

Vi sad her til middag og spiste da han bad om remulade.

Laved så en cirkel på hans tallerken og han udbryd'er; Eii mor bandit, tegne remulade hjul...

-------------------------------------------------------------------------------

I går aftes skulle han som sædvanlig ud og tisse inden han får nat ble på. Dertil skal det lige siges at han står op og tisser ned i toilet.

Han tager tigerdyr under armen og siger; tigerdyr også ud at tisse.

Han stiller sig med tigerdyr under den ene arm og med tisse strålen syntes han det er ret sjovt at lave bobler i vandet.

'Se tigerdyr, freder laver bobler med tis...' Siger han, kigger op på mig og fortsætter; Så er tigerdyr og freder færdig...

Nåh hvor er han dog sød

Anmeld

7. august 2010

forældre-til-Asta skriver:

Nåh hvor er han dog sød

tak..

De kommer altså med mange gode syntes jeg...

Hver dag til dp kører vi fordi rideskolen og spørger ham hvar morgen om han tror hestene er ude... Hvortil han svarer; nej mor - de sover inde i garagen.

Dertil skal det siges at han nogle gange har været med til at bakke lastbilen ind i garage anlæg. Så han er en smule miljø skadet.

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

tak..

De kommer altså med mange gode syntes jeg...

Hver dag til dp kører vi fordi rideskolen og spørger ham hvar morgen om han tror hestene er ude... Hvortil han svarer; nej mor - de sover inde i garagen.

Dertil skal det siges at han nogle gange har været med til at bakke lastbilen ind i garage anlæg. Så han er en smule miljø skadet.

Ha ha ha Ja tiden går godtnok stærkt.. glæder mig også til at asta begynder at sige andet end mam mam og uh uh

Anmeld

7. august 2010

forældre-til-Asta skriver:

Ha ha ha Ja tiden går godtnok stærkt.. glæder mig også til at asta begynder at sige andet end mam mam og uh uh

Bare vendt det kommer...

Her started det ud da han var omkring 13 mdr, med at sige traktor. Nogle dage efter; far's traktor øhn øhn. Bakker lige, og andre.

Pyh det går lige pludselig stærkt. Her bliver han 2 år den 3 sep...

For nogle mdr siden var han med ude at passe tlf på station'en og havde nogle uger forinden været med til at bakke den lastbil jeg havde kørt i, ind på plads.

Forklarer at det er her de sover og holder pause inde.

Ham og farmand styrter rundt og spiller bold, da han lige pludselig stopper op, lister hen til garage hal (hvor alle porte var lukket) og hvisker; Shh, mange lastbiler med babu'er på taget sover, shh. Og styrted videre..

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Bare vendt det kommer...

Her started det ud da han var omkring 13 mdr, med at sige traktor. Nogle dage efter; far's traktor øhn øhn. Bakker lige, og andre.

Pyh det går lige pludselig stærkt. Her bliver han 2 år den 3 sep...

For nogle mdr siden var han med ude at passe tlf på station'en og havde nogle uger forinden været med til at bakke den lastbil jeg havde kørt i, ind på plads.

Forklarer at det er her de sover og holder pause inde.

Ham og farmand styrter rundt og spiller bold, da han lige pludselig stopper op, lister hen til garage hal (hvor alle porte var lukket) og hvisker; Shh, mange lastbiler med babu'er på taget sover, shh. Og styrted videre..

Ha ha sikke en charmer

Ja de forstår sgu mere end man lige tror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.