smalle børn og bukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Siber

Hej Tøser,

Til jer der har børn som er smalle om livet, hvilket mærke i bukser er gode?

Jeg er ved at få flip over Alma der brokker sig over bukser der er for store, lige meget hvilke bukser jeg køber, om vi så putter bælte i eller der er elastik. Hun er smal om livet, så jeg kan godt se det, men alligevel brok brok brok

hvilke mærker er gode??

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Anja

Elias har altid været ret smal og vi er glade for bukserne fra Name It. De kan spændes meget ind og så passer de ham.

Anmeld

7. august 2010

Tut

Noah er også ret smal.

Vi bruger Name it eller H&M, men vi har KUN bukser der har den der regulerbare elastik i taljen.

Anmeld

7. august 2010

..

Jeg istemmer mig koret af forældre med smalle børn, H&M - Name it og Levi's bukser er gode til Smilla

Anmeld

7. august 2010

Siber

Anja skriver:

Elias har altid været ret smal og vi er glade for bukserne fra Name It. De kan spændes meget ind og så passer de ham.

Tak for svar.

Heldigvis åbener der en name it butik, ikke så langt fra hvor vi bor, ellers skal jeg til Oslo, men det er selvfølgelig også kun 20 km

Jeg må i name it lige så snart den åbner, jeg gider ikke mere brok!

Knus

Anmeld

7. august 2010

Siber

Tut skriver:

Noah er også ret smal.

Vi bruger Name it eller H&M, men vi har KUN bukser der har den der regulerbare elastik i taljen.

Tak for svar

Jeg køber også kun med regulerbare stropper ( og når jeg så strammer dem ind, og dt er altså i sidste knap, så er der klager over folder og bla bla)  men nu bruger hun 110 også er der ikke så mange med det længere.

Men jeg må i name it når den åbner (ny butik)

I H&M køber jeg mest cowboybukser, de andre bukser er ikke lige faldet i min smag!

Knus Siber

Anmeld

7. august 2010

Siber

Macrolf skriver:

Jeg istemmer mig koret af forældre med smalle børn, H&M - Name it og Levi's bukser er gode til Smilla

Tak for svar

Jeg må i name it når den åbner (ny butik) og måske man skulle lure efter levis!

Knus Siber

Anmeld

7. august 2010

Muffinmus

KENDER det så godt.

Victoria kan dog ikke brokke sig, men kors mange bukser sidder af h til på hende.

Baggy bukser er rigtigt gode for hende, fordi de ikke behøver decideret pasform, kun elastik i livet.

For selv name its slim fit er næsten for store til hende alle vegne, tøsen har jo heller ingen røv..Og hjemmesyet er alletiders for så bestemmer vi jo selv:-)

Men slimfit bukser eller baggy ballonbukser bruger vi.

Anmeld

8. august 2010

Siber

MariaE skriver:

KENDER det så godt.

Victoria kan dog ikke brokke sig, men kors mange bukser sidder af h til på hende.

Baggy bukser er rigtigt gode for hende, fordi de ikke behøver decideret pasform, kun elastik i livet.

For selv name its slim fit er næsten for store til hende alle vegne, tøsen har jo heller ingen røv..Og hjemmesyet er alletiders for så bestemmer vi jo selv:-)

Men slimfit bukser eller baggy ballonbukser bruger vi.

jeg har faktisk også overvejet at sy dem selv, men det er så kun kommet dertil!

Hvor køber du mønstre henne? Har du nogen fif til nogen baggybukser?

Jeg bliver bare så træt af hendes brok, men jeg kan også godt forstå det er irritrende at de falder ned om røven. Men så har man lige købt nye bukser, også går hun helt gak over dem! Heldigvis kan Johanna arve dem, for hun har form som en kasse, lige så lang som hun er bred (næsten)

Knus

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

Jeg har bla brugt Oniens mønster:-) Nemt og vil man ikke havde syningen bag på kan man lave det i 2 stykker, endnu nemmere:-)

Og man kan jo selv bestemme hvor vide de skal være, så til tynde, kan man lige kappe 2 cm af jo:-). Bruger dem også til min søn fordi de er fede:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.