39+1... Sååå nu...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Willa's mor

Såå nu er jeg træt.. Egentlig kan jeg ik sige at jeg har nogle klager, som vand i kroppen, sover dårligt eller noget. Som mange har her til sidst..

Meen jeg vil bare gerne se min lille baby-girl, overstå fødslen og komme igang med alt det baby halløj. Jeg er fuldstændig klar. Og venter bare...

Syns jeg har nogle begyndende veer, men de ender i ingenting..

Snøft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

NinaNymannMadsen

Willa's mor skriver:

Såå nu er jeg træt.. Egentlig kan jeg ik sige at jeg har nogle klager, som vand i kroppen, sover dårligt eller noget. Som mange har her til sidst..

Meen jeg vil bare gerne se min lille baby-girl, overstå fødslen og komme igang med alt det baby halløj. Jeg er fuldstændig klar. Og venter bare...

Syns jeg har nogle begyndende veer, men de ender i ingenting..

Snøft...

sender en masse vestøv i din retning og håber det hjælper.

krydser fingre for din lille baby-girl snart kommer ud

Anmeld

7. august 2010

Noah`s mor<3

Puha kan godt huske ventetiden. Jeg syntes allerede jeg var klar i uge 37 haha..

Men det skal nok komme, jeg tog på en shoppe tur og gik byen rundt en hel dag, og da jeg kom hjem gik mine veer RIGTIG igang

Men held og lykke med det hele, kan godt forstå du glæder dig

knus

Anmeld

7. august 2010

Willa's mor

Anne6 skriver:

Puha kan godt huske ventetiden. Jeg syntes allerede jeg var klar i uge 37 haha..

Men det skal nok komme, jeg tog på en shoppe tur og gik byen rundt en hel dag, og da jeg kom hjem gik mine veer RIGTIG igang

Men held og lykke med det hele, kan godt forstå du glæder dig

knus

Min nice har fødselsdag på mandag d.9.. Så jeg vil ik gøre ekstra for at hun kommer den dag..

Meen efter d.9.. Så skal der gå's ture og alt muligt (Jeg har så heller ik hold mig i ro under hele graviditeten)

Tror bare de kommer når de selv vil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.