Billeder fra NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Moaaar <3

AA10 skriver:

heheh JA sjovt og se hvor forskellige de enlig ser ud allerede ik heheh synes det er helt vildt og en vild oplevese.. er det også jeres første eller...??

Det er mit første og min kærestes nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

piadas

AA10 skriver:

heheh JA sjovt og se hvor forskellige de enlig ser ud allerede ik heheh synes det er helt vildt og en vild oplevese.. er det også jeres første eller...??

Ja, det har du ret i! Altså at de allerede ser forskellige ud!

Nej, det er mit 3. barn, men første gang, jeg både får NF og MD-scanning ved samme barn. Første gang fik jeg kun MD-scanningen og 2. gang NF-scanningen! Så jeg synes jo bare, at det er fantastisk, at jeg får lov at se spirrevippen to gange denne gang!

Anmeld

9. august 2010

Angelspot

Æblekage skriver:

hvad mener du med igen?

Jeg blev sat 10 dage tilbage ved nf scanning, så jeg var ikke 13 uger henne som jeg troede, men derimod 11+2. Det har jeg troet jeg var en gang før, det var bare det jeg mente med at jeg er 11 uger igen

Anmeld

9. august 2010

AA10

piadas skriver:

Ja, det har du ret i! Altså at de allerede ser forskellige ud!

Nej, det er mit 3. barn, men første gang, jeg både får NF og MD-scanning ved samme barn. Første gang fik jeg kun MD-scanningen og 2. gang NF-scanningen! Så jeg synes jo bare, at det er fantastisk, at jeg får lov at se spirrevippen to gange denne gang!

ja det er vildt oki det bliver da sjovt så... glæder mig helt vildt til den md men synes bare ikke to kig er nok heheheheh

Anmeld

10. august 2010

Malonde1985

NF den 27/7 kl.9.00

13+4 henne og synes ikke det er det bedste billede, men man kan da se at der en bebs

Og det er mit 2. barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2010

piadas

AA10 skriver:

ja det er vildt oki det bliver da sjovt så... glæder mig helt vildt til den md men synes bare ikke to kig er nok heheheheh

Nej, det kan du have ret i! Jeg spekulerer også i at købe mig til en kønsscanning og en 3-D-scanning og alle mulige andre scanninger - bare for at få lov til at se bebsen igen!

Hvis det stod til mig, skulle man scannes hver dag!!!

Anmeld

11. august 2010

Moaaar <3

piadas skriver:

Nej, det kan du have ret i! Jeg spekulerer også i at købe mig til en kønsscanning og en 3-D-scanning og alle mulige andre scanninger - bare for at få lov til at se bebsen igen!

Hvis det stod til mig, skulle man scannes hver dag!!!

Sådan har jeg det lige præcis også !

Anmeld

11. august 2010

Marco2

Min mor vil helt vildt gerne med til en scanning, men her i Århus må der kun komme én med til MD og NF, og det vil kæresten jo selvfølgelig gerne. Så hun vil betale for en 3D scanning så hun også kan være med. Sådan noget "nymodens-noget" fandtes jo ikke da hun skulle ha' mig.

Og jeg takker da bare for scanningen. Så jeg skal se blob en gang mere udover MD.

AG

Anmeld

11. august 2010

Moaaar <3

Marco2 skriver:

Min mor vil helt vildt gerne med til en scanning, men her i Århus må der kun komme én med til MD og NF, og det vil kæresten jo selvfølgelig gerne. Så hun vil betale for en 3D scanning så hun også kan være med. Sådan noget "nymodens-noget" fandtes jo ikke da hun skulle ha' mig.

Og jeg takker da bare for scanningen. Så jeg skal se blob en gang mere udover MD.

AG

Dejlig mama

Anmeld

12. august 2010

Bette81

Vellykket NF idag Dejligt at se det lille hjerte banke.. Terminen er rykket en dag til 15.02.2011 - dvs. er idag 13+2
Forstår stadig ikke helt, at den lille kommende baby ligger i min mave.. Surrealistisk.. Men selvfølgelig dejligt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.