Vi skal ud til en veninde på Søndag... Jeg tager selvfølgelig kage med til hendes knægt der lige har haft fødselsdag! 
Første ønske af kage slagsen var en atv crosser.... Den sprang jeg let og elegant hen over... Den var lige en tand for svær til mig...
Hun kom så selv med et forslag... En Lastbil.... Ja hvordan og hvorledes, og hvad er nemmeste?! Hmm...
Jeg har tænkt lidt på at lave banan kage bunde, skære dem ud som en lastbil, altså en liggende lastbil - Håber I forstår!?
Det bliver så nok kun en 2 lags kage, da jeg tror banan kagen er rimelig tyk, og har ikke lige redskabet hjemme til at kunne dele kagen ellers...
Og derefter overtrække den med fondant, pynte den osv... self. skal der også creme eller mousse i... Har ikke helt bestemt mig...
Hvis det var dig, hvordan ville du så lave kagen som en lastbil? Forklar gerne, hvordan, hvorledes osv... 
Ja så skal jeg jo have fundet en skabelon af en lastbil... Pruuh... Det er ikke lige let at finde det...
Det skal så lige siges, at det er første gang jeg bevæger mig ud i at skære kagen som en lastbil osv...
Ja Håber I kagedamer kan hjælpe mig lidt på vej... 
Anmeld