Fåkking %#¤&#%/! snotunge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Bamme

Ja, sådan er vores 3-årige herhjemme!

HVAD FANDEN SKER DER LIGE FOR DET????

Han er seriøst billigt til salg, hvis det fortsætter sådan ender vi sgu på den lukkede!

Er han den eneste af de 3-årige som er så pisse irriterende, eller er alle andre nogle englebørn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Muffinmus

William skifter som en lille ulv i fårelæder.

Det ene øjeblik siger han "jeg elsker dig moar", menhan krammer mig og kysser mig, det næste øjeblik gejler han helt af fordi han ikke må få chokolade, eller slår sin søster med en kæp..HERLIGT.

Anmeld

6. august 2010

Mie A

MariaE skriver:

William skifter som en lille ulv i fårelæder.

Det ene øjeblik siger han "jeg elsker dig moar", menhan krammer mig og kysser mig, det næste øjeblik gejler han helt af fordi han ikke må få chokolade, eller slår sin søster med en kæp..HERLIGT.

Sådan er min Simon også...

Anmeld

6. august 2010

linemus

Jeg har 2...

Anmeld

6. august 2010

Plysbjørnen

Bamme skriver:

Ja, sådan er vores 3-årige herhjemme!

HVAD FANDEN SKER DER LIGE FOR DET????

Han er seriøst billigt til salg, hvis det fortsætter sådan ender vi sgu på den lukkede!

Er han den eneste af de 3-årige som er så pisse irriterende, eller er alle andre nogle englebørn?

Englebørn hvor henne, de må gerne komme forbi og lære Laura lidt om god opførsel...

Min kære lille datter (som jeg mirakuløst stadig elsker overalt på jorden)... Er pt så krop umulig at hun ender på stolen (i køkkenet) minimum 5 gange om dagen... Hun slår sparker, kradser og bidder... Svarer igen, råber, skriger og smidder sig i det hele taget bare på gulvet og skaber sig (slår og sparker, samtidig med en gang vrælen og skrigen) hvis ikke hun får sin vilje...

Anmeld

6. august 2010

..

Smilla er stadig sød og nem

Anmeld

6. august 2010

Astrid P

Min Smilla skawer sig og vil have sin vilje... BELASTENDE!!!

Anmeld

6. august 2010

Bamme

Astrid P skriver:

Min Smilla skawer sig og vil have sin vilje... BELASTENDE!!!

Er du stiv?

Anmeld

7. august 2010

Anja

Elias har endnu ikke ramt trodsalderen. Han er som han plejer at være, han kan godt blive muggen over et nej, men accepterer det uden det helt store drama.

Håber lidt han springer trodsalderen over, for Esther har allerede ramt den

Anmeld

7. august 2010

Lise

Simon er vanvittig opmærksomhedskrævende og enormt urimelig!!! Jeg bliver vanvittig mange gange dagligt!!!  Glæder mig virkelig til at aflevere ham i børnehaven efter tre ugers ferie på mandag...

Men samtidig er han også sjov, sød og kærlig - heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.