Taxi, mejetærsker og lastbil(mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Tak tak skal du have. Ja den er bare smart, jeg skal nok få brugt den meget. Prøvede den runde, da jeg skulle lægge mejetærskerkaggen sammen, nu sakl jeg så bare have fat i det dér plastic, så det søde liv i dag, det er jo smart.Sagde du ikke hos dinkage? er det dyrt?

Det er hos kagebutikken.. synes det er lidt dyrt.. 10,50 for 1 meter. Så det skal vel næsten rengøres og genbruges til den pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Dot D

JordbærBlomst skriver:

Det er hos kagebutikken.. synes det er lidt dyrt.. 10,50 for 1 meter. Så det skal vel næsten rengøres og genbruges til den pris

Ja det er da lidt... må vist leve uden til det bliver billigere

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Ja det er da lidt... må vist leve uden til det bliver billigere

Vi må bare have gang i plastlommerne

Anmeld

6. august 2010

birgitte

Dot D skriver:

Så har kagebageriet stået lidt i det motoriserede område. Først nogle muffins med Dan Taxi logo, det er banamuffins med en chokoladecreme under logoet. Så en mejetærskerkage, den skulle være simpel, men når nu jeg godt kan lide at lege med det, så skal det ikke være helt simpelt.... Så drømmekagebunde i lyse og mørke og en lys chokolade/nougat creme imellem lagene. Synes lige skæreboret skulle stikke op af kagen Så en Scania V8 i min fortolkning, den er lavet af chokoladekage og banankage stablet med nutellasmørcreme imellem lagene også pyntet. Har også lige sat et par billeder af min nye bagering

super flotte kager! hvad er det for nye bageringe du og jordbærblomst taler så ivrigt om??? må man blive indviet i hemmeligheden

Anmeld

7. august 2010

Dot D

super flotte kager! hvad er det for nye bageringe du og jordbærblomst taler så ivrigt om??? må man blive indviet i hemmeligheden

Det var Quity herinde, som havde fundet dem billigt hos Aldi, også var hun så sød at købe og sende dem til os De kan udvides i størrelsen, så de er smarte. Du kan se på billederne, at jeg faktisk bagte to kager på én gang

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA hvor er de seje!!!

Anmeld

7. august 2010

Dot D

Zafir skriver:

HAHA hvor er de seje!!!

Tak for det

Anmeld

7. august 2010

LHA

De er bare så flotte!

Anmeld

7. august 2010

Dot D

LHA skriver:

De er bare så flotte!

Tak skal du have Lea. Der kommer flere i morgen

Anmeld

7. august 2010

Susan1978

hvor er de fede dine kager.. og jeg er da også ret imponeret over både skæret på tærskeren og så den lastbil.. det er altså ret godt tænkt..

jeg har lige købt 2 runde bageringe i dag.. 119,- pr stk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.