Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
weehuuu... så kommer der nok rigtig meget fokus på tvillinger og os som mødre
et kæmpe tillykke ska hun da ha' - selvom hun nok bare blir en lille tynd pind med en lille bule på maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: weehuuu... så kommer der nok rigtig meget fokus på tvillinger og os som mødre et kæmpe tillykke ska hun da ha' - selvom hun nok bare blir en lille tynd pind med en lille bule på maven
Ja der bliver nok ikke meget hval over hende!
Men det er da fantastisk at det kan lade sig gøre i kongefamilien også.
uhhh øv synes det er snyd, med dem der bare får en lille bule, kan du sige 30 kg MEN FANTASTISK med royale tvillinger!!!!!!
lululupo skriver: uhhh øv synes det er snyd, med dem der bare får en lille bule, kan du sige 30 kg MEN FANTASTISK med royale tvillinger!!!!!!
Pyhhh din stakkel - havde det skidt nok med min 14 kg. har heldigvis tabt 18 nu. Det der amning er bare toppen!
Zette skriver: Pyhhh din stakkel - havde det skidt nok med min 14 kg. har heldigvis tabt 18 nu. Det der amning er bare toppen!
Heldige dig, har smidt 16, men ingen amning her desværre, så det går langsommmmtttt nu
lululupo skriver: Heldige dig, har smidt 16, men ingen amning her desværre, så det går langsommmmtttt nu
Du skal nok klare det!!! Glæder mig sådan til jeg kan gå i fitness igen, men skal vente lidt endnu pga operationerne. Malou skal så også lige være klar til at tage med derop. Det er hun vidst ikke helt endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128