ismo skriver:
Hej alle sammen
Jeg vil lige melde mig ind i kampen
Jeg har tænkt over det sidste år at jeg ikke ville vente på at finde den rigtig mand i mit liv inden jeg fik børn og i onsdags fik jeg ringet og bestilt tid til en forundersøgelse som er om knap 3 uger, og kan gå i gang til september med at prøve at blive gravid, så jeg glæder mig helt vild.
Men der følger også en masse bekymringer med, om hvordan det lige skal gå og hvor mange forsøg der skal til.
Det er ikke meningen at jeg skal have homoner i første omgang, er i andre blevet gravid med eller unden hormorner.
Og hvad er jeres historier, jeg har kigget lidt her inde, men jeg er lidt nysgerrig efter at hører nogen der har stået i samme situation.
Hejsa og velkommen til..
Tillykke med dit valg!
Jeg besluttede for noget tid siden, at jeg selv ville være enlig mor, da jeg ikke har fundet manden endnu, og da jeg har PCO, føler jeg ikke jeg har tid til og vente på ham og derefter skal igang med behandling..
Så jeg klarer det alene, og hvem ved, måske manden dukker op bagefter ;-D
Jeg skal selv igang snart håber jeg.. Pt venter jeg på min egen læge kommer tilbage fra ferie, så han kan sende en henvisning til Svend Lindenberg, som er den førende læge inden for PCO, man kan også blive insimineret inde hos ham. Men først skal der lidt styr på PCO´en :-) Håber dog ikke det varer længe..
Der er efterhånden en del herinde, som har valgt at gå denne vej..
De kan nok svarer dig bedre på dine spørgsmål :-D
Held og lykke med det hele..
Knus