Fireri hvor hurtigt og manden eller dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Ønskeønskeønskebarn

Hej til jer alle,

Jeg har efter 3 års "brud" fundet sammen med en gammel kæreste igen og vi er noget så lykkelige. Vi har næsten været sammen et halvt år og vi er allerede igang med projekt baby, hvilket er et stort fælles ønske vi har.

Vi er stadig som ny forelskede, og vi vil det hele med hinanden.

Vi skal ud og rejse om ikke så længe og går med et frieri i tankerne på ferien... Har købt ringene, men ved ikke om jeg tør... griner

Men er det forkert af "pigen" at fri?? ved godt det måske er tidligt i nogens ører, men det ER virkelig det her det skal være...

Han har det på samme måde, altså han vil det hele med mig, men derfor er man vel ikke sikret et "JA"

Nogle der vil dele deres erfaringer med mig og gerne jeres meninger..

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

twinboys

Catharina skriver:

Hej til jer alle,

Jeg har efter 3 års "brud" fundet sammen med en gammel kæreste igen og vi er noget så lykkelige. Vi har næsten været sammen et halvt år og vi er allerede igang med projekt baby, hvilket er et stort fælles ønske vi har.

Vi skal ud og rejse om ikke så længe og går med et frieri i tankerne på ferien... Har købt ringene, men ved ikke om jeg tør... griner

Men er det forkert af "pigen" at fri?? ved godt det måske er tidligt i nogens ører, men det ER virkelig det her det skal være...

Han har det på samme måde, altså han vil det hele med mig, men derfor er man vel ikke sikret et "JA"

Knus herfra

Hjertelig tillykke med den fundne kærlighed igen... Ja gammel kærlighed ruster vel ikke...

Jeg er jo lidt gammeldaws og havde ikke valgt at det var mig der skulle fri...

Jeg synes jo klart at det er manden der må ned på knæ...

Tænk nu hvis han har samme tanke om at fri til dig på ferien???

Men synes din tanke er sød... og tudeligt at du elsker ham og vil leve med ham til døden jer skiller...

Majbritt

Anmeld

6. august 2010

Maddox

Først tillykke med jeres genfundne kærlighed - det er så skønt at være forelsket

Jeg synes sagtens det kan være kvinden som frier.. Har en veninde som selv friede til hendes kæreste og de skal giftes her d. 14

Personligt vil jeg dog helst FRIES TIL på den helt rigtige måde - men har vi ikke alle en drøm om det!? Hvis ikke det sker, ville jeg godt kunne finde på at være den der "går i knæ"  

Anmeld

6. august 2010

3xM

jeg er også ekstremt gammeldags og i den prinsesse lyserøde drøm..

ham ned på knæ og INDEN jeg bliver 30...er måske så stædig at hvis jeg ikke er gift inden de 30 SÅ vil jeg heller ikke

Anmeld

6. august 2010

misslea

Hejsa.... STORT tillykke med Kærligheden... hvor er det dog dejligt for jer!!!

Altså.... der er jo INTET galt med at fri som kvinde, så hvis det er dét, du ønsker, så sir' jeg bare GO FOR IT!!!!

MEN... jeg har altid selv haft en drøm om, at drømmefyren ville fri til mig!!!

Så derfor ville jeg aldrig selv kunne finde på at fri!!!

Heldigvis fandt jeg en kæreste, som er ligeså gammeldags og romantisk som jeg selv...!!! Han friede til mig d. 07.07.07 på den HELT RIGTIGE måde... (i følge mig selvfølgelig)!!! hehe

Vi var på ferie, og han hev mig med ned til stranden med den smukkeste solnedgang... han var på knæ, og sagde ALLE de aller smukkeste ord til mig...  Jeg sagde SELVFØLGELIG JA på stedet, og han satte en smuk ring på min finger!!! Vi blev gift året efter, og havde 2 års bryllupsdag i mandags!!!

Held og lykke med frieriet, hvis du beslutter dig for at tage sagen i egen hånd...

Mange hilsner fra Lea

Her er forresten et par billeder fra vores bryllup.. hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2010

oo

Søren friede da vi havde kendt hinanden i en 2-3 måneder og vi blev gift da vi havde kendt hinanden i 6 måneder. jeg spurgte om vi ikke skulle gøre det da vi skulle på ferie på Ærø og det ville han gerne, så vi fik det ordnet med papirerne og ringene og tog afsted og blev gift. man skal gøre det når man har lyst - der er alligevel ingen garantier her i livet

Anmeld

6. august 2010

karina1980

Catharina skriver:

Hej til jer alle,

Knus herfra

tillykke med den genfundne kærlighed, vi havde været sammen i meget kort tid da vi blev gift,  knap 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.