Jeg har elsket mine børn uendelig højt hver gang fra starten af graviditeten. Mine følelser har alle tre gange været meget stærke, gennem hele graviditeten.
Det gjorde at jeg havde en enorm beskyttertrang, men også en kæmpe angst for at miste og et meget stort savn.
Min jordemoder sagde at det på mange måder var rigtig godt at mine følelser var så stærke for så ville jeg netop ikke opleve det at følelserne ikke er der i starten. Men hun mente også at det var lidt farligt/skidt fordi det netop gjorde mig meget nervøs og angst og fordi jeg havde denne enorme følelse af savn.
Hver gang de er kommet ud har det været, for mig, som at få nogen tilbage jeg har savnet vanvittigt meget. Det er svært at forklare, men det var meget stærke følelser.
Alle graviditeter har stort set været komplicerede!! Jeg har været gennem først en traumatisk fødsel, så et planlagt kejsersnit og så en sidste traumatisk fødsel...........så for mit vedkommende har det ikke haft indflydelse på om jeg elskede/havde stærke følelser for mit barn fra starten af. 
Knus Kamelia
Anmeld