Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen velkommen til.. (Har så først observeret nu at der er kommet en ny på siden) Super du har haft en god 1.dag.. Men pas på - Man bliver ski hurtig afhængig af Baby.dk
saxi skriver: Jamen velkommen til.. (Har så først observeret nu at der er kommet en ny på siden) Super du har haft en god 1.dag.. Men pas på - Man bliver ski hurtig afhængig af Baby.dk
Griner ja det gør man sgu hurtigt
Jamen jeg ønsker dig da meget velkommen på siden, mon ikke du får lige så megen glæde ved det som os tøser
Det er altid rart med en mands syn på tingene, hehe.
Knus fra mig til dig
CecilieLM skriver: Jamen jeg ønsker dig da meget velkommen på siden, mon ikke du får lige så megen glæde ved det som os tøser Det er altid rart med en mands syn på tingene, hehe. Knus fra mig til dig
Nyder siden den er bare super
rasser32 skriver: Nyder siden den er bare super
Dejligt at høre, man bliver meget hurtigt afhængig af siden
Nu fik jeg slet ikke skrevet velkommen i dit første indlæg, så det må jeg få gjort nu
Velkommen til en fantastisk side, med en masse skønne mennesker!!
Du bliver helt sikkert glad for at være herinde!
okay det her er så min første dag herinde hvad sker der så ?? aner ikk lige hvad man skal lave ?? :I
Ramon skriver: okay det her er så min første dag herinde hvad sker der så ?? aner ikk lige hvad man skal lave ?? :I
Hehe deltage i debatter.... Stille spørgsmål hvis du har nogen...
Velkommen til Baby.dk
først så kigger man lige på datoen-hvornår debatten er oprettet skat :* hehe
velkommen til min hverdag hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128