MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Malonde1985

Vi skal til md scanning d. 7 sept. mener jeg .. står i min kalender .. det er der omkring! Glæder mig til at se om de mon kan hitte ud af hvad det er der gemmer sig derinde, og så selvfølgelig om ALT er som det skal være - det er jo det ALLERVIGTIGSTE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

IAH

Hej hej

Jeg har været til den første af to md scanninger den 27.7. Jeg bliver tilbudt to.

Det er en rigtig god scanning, som gik rigtig fïnt. Sygeplejersken brugte meget lang tid og forklarede det hele meget grundigt.

Der var ingen tegn på misdannelse af hverken hjerte og læber, hvilket var det hun søgte efter. Derudover var billederne af meget bedre kvalitet, end ved nf-scanningen. Den lille er virkelig vokset.. jeg blev helt rørt.

Jeg har ikke rigtig mulighed for at vælge den fra, og ville heller ikke gøre det.

Iben

Anmeld

8. august 2010

Moaaar <3

IAH skriver:

Hej hej

Jeg har været til den første af to md scanninger den 27.7. Jeg bliver tilbudt to.

Det er en rigtig god scanning, som gik rigtig fïnt. Sygeplejersken brugte meget lang tid og forklarede det hele meget grundigt.

Der var ingen tegn på misdannelse af hverken hjerte og læber, hvilket var det hun søgte efter. Derudover var billederne af meget bedre kvalitet, end ved nf-scanningen. Den lille er virkelig vokset.. jeg blev helt rørt.

Jeg har ikke rigtig mulighed for at vælge den fra, og ville heller ikke gøre det.

Iben

2 stk ?

Anmeld

9. august 2010

IAH

Æblekage skriver:

2 stk ?

Ja, det er fordi jeg får noget medicin, der øger risikoen for hjertefejl og læbe-ganespalte. Den næste MDscanning er den 27.8. Så jeg krydser fingre, indtil videre er det gået over al forventning, så jeg bekymrer mig ikke over det.   

Anmeld

9. august 2010

piadas

AA10 skriver:

er det ikke noget alle kommer til eller skal man også selv oprette sig til det...??

Da jeg havde været til NF-scanning, fik jeg en tid til MD med det samme...

Anmeld

10. august 2010

maj2011

Riksen skriver:

Vi skal til MD-scanning d.23. - vi glæder os så meget! Jeg kender ingen, der har takket nej til scanninger.

det skal vi sørme også

klem majbrit 14+2

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Skal til MD den 16. september atter efterfulgt af samtale med speciallæge.

JM er allerede her den 24. august, men overvejer at melde afbud, da den for mig som 2. gangs nok er lidt spild af tid ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.