Mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2010

puttecolle

så fik vi lavet vores første omgang MMF her til aften og hold da op det er godt noget klistet stats  vi har fået lavet nogle stjerner som skal bruges i morgen så nu håber jeg bare at det stadig er til at arbejde med i morgen.... men nu vil jeg gå i seng for det har været en lang dag har også fået bagt 90 boller

så sov godt tøsser

Nicole 33+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mira0911

puttecolle skriver:

så fik vi lavet vores første omgang MMF her til aften og hold da op det er godt noget klistet stats  vi har fået lavet nogle stjerner som skal bruges i morgen så nu håber jeg bare at det stadig er til at arbejde med i morgen.... men nu vil jeg gå i seng for det har været en lang dag har også fået bagt 90 boller

så sov godt tøsser

Nicole 33+4

Kunne nu godt forestille mig at det er en smule klistret...

Hvordan var det at arbejde med idag?

Anmeld

6. august 2010

puttecolle

MoarJ skriver:

Kunne nu godt forestille mig at det er en smule klistret...

Hvordan var det at arbejde med idag?

så langt er vi slet ikke nået endnu er ved at bage kagen det skal henover  men skal da nok lige gi besked

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

Det må ikke være for klistret.. tilsæt evt. lidt mere flormelis. Det skal være som moddelervoks at arbejde med..

Anmeld

6. august 2010

puttecolle

JordbærBlomst skriver:

Det må ikke være for klistret.. tilsæt evt. lidt mere flormelis. Det skal være som moddelervoks at arbejde med..

det fik vi det også til at være til sidsts men hold da op en kamp

Anmeld

6. august 2010

mariamiss6

puttecolle skriver:

det fik vi det også til at være til sidsts men hold da op en kamp

Ja man skal lige finde en god teknik til hvordan man hurtigt får det mikset sammen....

Men en god tommelfingerregel, er ikke at stikke fingrene i, før det er umuligt at vende og trykke det, med en dejskraber.....

Når du så endelig stikker fingrene i, så brug oversiden af dine fingre, i stedet for at kramme det.... Vend og tryk, vend og tryk, ikke ælte som bolledej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.