Vil selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2008

Tullebobs

Hej piger

Herhjemme har vi en rigtig bandit i selvstændighedsalderen:D Og nu er turen så kommet til godnathistorien, som den unge mand selv vil læse, øv bøv:S Jeg synes jo, at det er noget tamt at slutte dagen med bare at sige Godnat, og så ellers lukke døren til og gå ud, når vi er færdige med tandbørstningen. Men han vil selv læse sine bøger i sengen, og han siger bare "Nej nej jeg vil læse selv", når vi foreslår at vi skal læse sammen allesammen. Nogen der har øgler med samme selvstændighedstrang?

Piv fra Trine som jo bare gerne vil have lov at læse for sin lille læsehest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Trine,
Ja herhjemme står den også på kan selv vil selv :D Og der er en masse kampe, og ja han er en øgle. Men heldigvis vil han stadig gerne læses for, bare kan selv må læse bagefter.

Måske han vil læse højt for dig? :P

Kh Jeanne

Anmeld

4. februar 2008

Tullebobs

Hej Jeanne Det er altså lidt hårdt indimellem med de bestemte unger;) Det var da en rigtig god ide, at han læser for os, det vil jeg bestemt prøve at spørge om i aften:D Tak for fif'et. Kh Trine

Anmeld

5. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Trine,

Ville han læse for dig?

Anmeld

6. februar 2008

Tullebobs

Hej igen

I aftes fandt vi et kompromis, og vi sad alle sammen i sofaen i stuen og læste en bog sammen:D. Det er sådan pop-up bog med nogle "flapper" man kan trække i og så bevæger noget i billederne sig, håber det giver mening ;) Det var super hyggeligt, og jeg læste højt mens Simon og far bevægede billederne. På den måde havde alle en "opgave", og det fungerede bare rigtig godt. Da han var kommet i seng, ville han alligevel gerne læse lidt læse, på ægte spejdermaner med lommelygte, og efter 5 minutter kaldte han igen, at nu måtte vi gerne slukke lyset, for han ville altså sove:))

Kh Trine med den lille læsehest Simon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.