Så blev det min tur til at fortælle om min oplevelse af min søns fødsel.....
Jeg havde termin den 28 juli, mne havde indstillet mig på at jeg skulle gå over tid og havde en mærkelig fornemmelse at jeg denne gang skulle gå 2 uger over tid og ende med at blive sat igang så derfor var jeg ret rolig da jeg nåede min termin og der intet var sket. 
Fredag aften havde kæresten og jeg børnefri og hyggede med god mad, et lille glas hvidvin og hygge i sengen da det var tid til at gå i seng.
Lørdag den 31 juli vågnede jeg kl 6 og havde veer som kom hver 10 min og varede cirka 30 sekunder. jeg stod op og opdagede at jeg havde haft tegnblødning. Det var ret surt da vi kl 14 skulle til 30 års fødselsdag hos min svigerinde og som min kæreste og jeg havde sagt lidt i sjov det nok blev lørdag den 31 da vi skulle til fødselsdag..... 
Jeg ringede på FG og aftalte med dem at jeg skulle komme derop i løbet af formiddagen så da vi havde spist kørte vi. Jeg havde stadig veer med 10 min imellem..... Da vi ankom til FG var der bare tralvt...... En JM Caroline som jeg kender fra tidligere kom ud og spurte til hvordan jeg havde det... De havde ingen ledig fødestue og hvis jeg ikke havde veer der overhovedet var tiltaget siden kl 6 ( kl var nu 11 ) så synes hun vi skulle køre en tur og se hvordand et så ud også komme tilbage igen og hvis veerne gik i sig selv kunne vi køre hjem ( vi bor 40 km fra sygehuset ) Hun lyttede lige til Babs og den havde det godt......
Vi kørte og købte lidt slik, mad og drikkelse og kørte til havnen og sad der i bilen og bare snakkede og hyggede.... Faktisk ret hyggeligt.... Mine veer tog til og nu var der veer hver 8 minut og så varede de cirka 1 1/2 min og gjorde ret ondt. Kl 14 kørte vi hjem til et vennepar vi har og sagde hej og fik en tår kaffe. Kl 15.45 blev enige om vi ville køre på FG igen.
Da vi kom til FG var travlheden stilnet lidt af men det var mine veer også jeg havde faktisk ingen veer.....
Nå men JM Caroline mærkede på mig indvendigt og jeg var 3 cm åben.... Hun lavede en hindeløsning på mig og så kørte hun CTG. Mens jeg lå og fik målt hjerte lyden i cirka 30 min var der ingen veer og det var bare irreterende at de åbenbart igen var gået i ro af sig selv!!!!! 
Pludselig som lyn fra en klar himmel kom veerne igen og nu var det det pludselig hver 3 minut men veer der varede 1 min.... Caroline fandt en familie stue til os på barselgangen så vi ikke behøvede at køre hjem men kunne blive der......
Vi gik ned og hvilede os og mine veer tog til i styrke de gjorde rigtigt ondt...... 
Kl 18.30 ( 2 1/2 time efter hun lavede hindeløsning ) Havde ejg rigtigt ondt og følte presse trang så jeg kom op på en fødestue igen hvor jeg fik et lavent så jeg slap for den presse fornemmelse og min nye JM Susanne mærkede på mig nu var jeg 5 cm åben....
Mine veer tog bare til og kl 19 lå jeg med veer hver 2 min som varede 1 min det var virkelig hårdt.....
Der var rigtigt travlt igen på FG så vi lå meget alene hvilket ikke generede os. Både min kæreste og jeg var trygge og følte ikke vi blev overset....
kl 20.30 følte jeg at veerne gjorde sindsygt ondt og havde bare lyst til t opgive. Min kæreste gik ud og hentede JM og hun kom ind og sagde hun om lidt ville komme ind og mærke på mig igen....
Lige efter fik jeg voldsom presse trang og bad Søren ( min kæreste ) om at hente JM han hev i snoren og ind kom 2 sygeplejsker meget hurtigt. De kunne godt høre på mig dne var helt gal og de ville bare hente JM. Jeg havde bare presse trang....
Da JM kom var jeg helt græde færdig det er sindsygt hårdt at holde igen når man er sikekr på man har presseveer..... Hun mærkede på mig og sagde samtidig at hun nok måtte give mig noget morfin fordi jeg havde så ondt og jeg jo ikke måtte presse før jeg var åben nok.... Jeg skreg bare at nu skulle jeg presse igen og da hun fi mærket sagde hun " ja men Dorthe pres du bare du er helt åben " jeg var virkelig glad da hun sagde det en lettelse efter at have ligget 15 min og ikke måtte presse....
2 presse veer og så havde jeg jordens dejligste dreng på min mave...... Så må indrømme jeg pludselig havde glemt alt om veerne, men det var hårdt. Jeg blev kun syet med 2 sting så det var super......
Set i bakspejlet var det en god fødsel med søde JM hele tiden ( de bevarede roen selvom de havde travlt ) og min kæreste var bare super sød og den største støtte......
Det var så min fortælling...... Min 3 og sidste fødsel.....
Og her er så lidt billeder af den lille prins....