kan du li at amme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du li at amme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.861 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Anonym trådstarter

ja eller nej??

du må gerne begrunde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

JustAnotherName

De første 6 uger HADEDE jeg det. Og det var for babys skyld...

Da det holdte op med at gøre ondt (havde åbne sår på brystvorterne de første 6 uger), nød jeg det, og ammede fuldt i 6 måneder.

Amningen stoppede naturligt, da min datter blev 10 mdr.

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Ja det kunne jeg. Når man lige er over perioden med at lære det og babyen lære det og brystet har vendt sig til det så synes jeg det var SÅ hyggeligt og nød det fuld ud. 

Anmeld

5. august 2010

mrsMary

Nød det ikke specielt, men dejligt at give baby intim kontakt og kunne se det var det værd. Fik både trøske og sår, men det værste var at 'sidde rø*** flad' hver dag i flere måneder og blive træt og klatøjet af ammehormoner. Vil dog amme igen med nr. 2, måske med en lille smule flaske ind imellem, hvis jeg får 'amme-spat'. 

Anmeld

5. august 2010

Margorie

Jeg bryder mig ikke om det. Og har ingen intentioner om at amme nr to overhovedet

Anmeld

5. august 2010

Lullaby

De første 14 dage med begge piger græd jeg hver gang de tog babsen i munden for jeg havde så ondt. Begge mine piger spiste hver 2-3 time døgnet igennem og de suttede godt til  Men efter det så ammede jeg dem indtil de var omkring 2 år.

Anmeld

5. august 2010

klmf

Syntes det var hyggeligt (nærmere udholdeligt) - lige indtil han begyndte at få flaske, så kunne jeg ikke vente med at holde op.... Er bare ikke til det og så kunne jeg heller ikke undvære min medicin (smertestillende pga. rygskade) længere. SÅ det gik helt af sig selv med at få holdt. Min kæreste var også glad for at kunne komme på banen Det eneste jeg ærgrede mig over, var at jeg så ikke kunne give ham de vigtige antistoffer osv., det pinte mig lidt. men valgte en glad mor og det var den rigtige beslutning 

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Jeg nød det i fulde drag og især når jeg dobbeltammede

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Efter de første par dage med avs i babserne og vorterne, og det rigtig kørte, så var det en super dejlig oplevelse at amme min datter Ammede hende desværre ikke mere end 2½ måned, da hun tørlagde mig fuldstændig.... de kunne slet ikke følge med, og hold op trunten blev hidsig! - og så synes jeg hyggen gik lidt af det

Men vil nu sige, jeg synes det er MINDST ligeså hyggeligt at give flaske

Anmeld

5. august 2010

Tulle28

Altså, havde du spurgt mig for et par måneder siden havde svaret været NEJ!! Men nu, hvor amningen kører, synes jeg det er superhyggeligt og regner med at amme så længe det overhovedet er muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.