Så er vi ca. 30 min fra at være begyndt udredning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Neki

Tjuhl skriver:

jeg fik så heller ikke lavet den undersøgelse med kontrastvæske i æggelederne, det tror jeg de to andre har fået. men ja, det gik rigtig hurtigt og det var nok det bedste, for jeg syntes også det var grænseoverskridende at skulle kontakte lægen!

nej, vi kender ikke kønnet, det blir en overraskelse ved fødslen. men vi ved vi får et barn eller...vi er da temmelig sikre på det i hvert fald

Hvordan kan det være du ikke fik lavet den undersøgelse?

Og ja... Mon ikke i venter et lille fint barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

oo

Neki skriver:

Hvordan kan det være du ikke fik lavet den undersøgelse?

Og ja... Mon ikke i venter et lille fint barn

jeg tror simpelthen den blev glemt! hvis jeg skal være helt ærlig. det er ens egen læge der skal sende een afsted til den, så vidt jeg har forstået og det skete bare ikke og jeg havde aldrig hørt om den før. jeg kom først herind i denne gruppe på baby.dk da vi var et halvt år inde i behandlingerne, og først da gik det op for mig, at den undersøgelse fandtes  

Anmeld

5. august 2010

Kruse90

hej smukke
Velkommen til herinde i denne gruppe, det er jo ikke den fedeste gruppe at lande i, men nu hvor det er sådan så er det et helt fantastisk sted at være.
Vi er blevet udredt for en månede siden, men har stadig ikke hørt fra klinikken, men det er nok pga sommerferie

Håber i kommer hurtigt videre.

Kram

Anmeld

5. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Neki skriver:

Tusind tak for at byde mig velkommen herinde, og dejligt at høre gruppen er den bedste der findes Det er jeg meget glad for.

Det gik noget hurtigere for jer end for Kitty og Alexis, men det er vel meget individuelt hvor hurtigt man kommer i gang med første behandling. Jeg må bare finde tålmodigheden frem

Og så lige alt det bedste til jer to og den lille i maven

Ved i egentlig om det bliver en pige eller dreng i får?

Knus Neki

Bare en lille kommentar. Vi kom først igang med behandling nu, da vi SELV valgte at vente. Ellers var vi gået igang i April. Blev godkendt i Marts efter at starte udredning i slut okt/start nov. Bankede i bordet hos lægen i starten af okt. og kom til min gyn efter få uger.

Så var det jo juletid, og der var alting jo lukket. Blev så henvist til Klinik i feb. og skulle så vente 5 uger på at komme til. Så alt i alt har det ikke tager så lang tid, når man tænker på, at december nærmest var udelukket fra udredning fordi altid har lukket. 

Kommer forresten også an på, hvor lang ventetid der er hos klinikken. Hos min var der lidt længere ventetid, til gengæld har de stortset aldrig lukket. F.eks. her i sommerferien har de holdt åbent, hvor jeg ved andre har lukket. Det er jo ret fedt!

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

Neki skriver:

Puhaa... Det har godt nok da også været lange lange 10 uger før i fik svar. Men godt i fik det testet.. Bare ulideligt med den ventetid!

Det gik godt i dag. Jeg skal ned og have de første undersøgelser i midten af august, og så fik vi udleveret kit til sædprøve.

Har du egentlig regelmæssig menstruation og ægløsning?

Knus Neki

Ja, jeg har helt regelmæssig cyklus, både ÆL og blødning.. Det er rart at vide, så må vi håbe hulen kan holde på æggene

Dejligt at det gik Jer godt idag. Det betyder meget med et "første indtryk".. Håber det kommer til at gå Jer godt!!

Anmeld

5. august 2010

MM1987

Neki skriver:

Ja... Så er jeg kommet med i denne gruppe!
Sidder lige nu og venter på kæresten, inden vi skal til snak med lægen om at starte i udredning. Vi har nu prøvet et år uden held, og da jeg tidligere har haft mange underlivsproblemer, tror jeg bare at vi hellere må komme i gang for at finde ud af om der er noget vi kan gøre for, at hjælpe en lille spire på vej.

Var et stort skridt at bede lægen om hjælp, men vil gerne bare i gang nu faktisk!

Men nu har jeg så lige et spørgsmål til alle jer der allerede har været hele møllen igennem.

Hvor længe gik der fra i startede udredningen til i begyndte behandling?

Jeg er jo HELT grøn på dette område, så i må endelig gerne komme med råd, historier etc..

Knus Neki (som stadig venter på at skulle op til lægen... Nu om ikke så længe!)

Også et velkommen i gruppen fra mig...

Selvom det ikke er den rareste grund til indmeldning i klubben, så er det den rareste gruppe

Jeg var til gyn d. 21. oktober hvor  jeg fik konstateret PCO og 1. december meldte jeg mig til første behandling, så det gik rigtig stærkt.

Hvad vi har været igennem står på min profil

Jeg er spændt på at høre hvordan det gik hos lægen i dag, og kom endelig med alle spørgsmålene, vi er masser der kan svare. 

Jeg vil glæde mig til at følges med dig og følge dig. 

Knus fra Mia Maia

Anmeld

6. august 2010

Tropez

Hejsa

Du skal da også lige bydes velkommen af mig.

Min historik er en lidt længere en af slagsen da der skulle gå fem år fra udredning til start, vi har så måtte springe direkte på IVF/ICSI da vi begge er halvt produktive, men du kan hvertifald læse min beretning på min profil og læse mine dagbogsoplæg, der har jeg beskrevet, hvordan det var at komme igennem første forsøg.

mange herfra og håber i hurtigt kommer igang

Anmeld

8. august 2010

Neki

Tusind tak for alle jeres søde velkomst hilsner til mig... Det betyder virkelig meget piger!!!

Jeg er pt lige på en lille rekreations"ferie" hen over weekenden, men skal nok opdatere om lægebesøg etc når jeg er hjemme igen

Håber i alle har en dejlig weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.