Snaek Peak - første redigerede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

klmf

Altså, det ville slet ikke være noget for mig (er nok liiidt for old fashion), men for filan hvor er de fede og sikker på de er lige i skabet til din stil!  Din mand må da være lige ved at gå i brædderne af stolthed over at være DIN mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

B&J

hold nu kæft nogle lækre billeder af dig du er en rigtigt HOT

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Ja det er ret sjovt. Det er også sjvot at det kan gøres så 'nemt' nu om dage, jeg kan huske i min ungdoms tid på højskolen, da man stod og baksede med at få sig selv 2 gange på billedet i mørkekammeret...

Og det her ser virkelig 'real' ud

Åååårh jeg er også vild med dig i den der blå kjole... MUMS for fanden da

MEN på netop det billede med den blå kjole, den posering, hvor du sidder på hug, med armene ud i luften.... Der kan man altså meget nemt se du er redigeret ind Kunne være du lige skulle nævne det, for hvis det blev rettet, så tror jeg det er det billede jeg er mest vild med lige nu

Og så synes jeg også, at det billede hvor du står med gul grafitti baggrund, med hånden på væggen er fedt. Du har en skide flot make up på

Og så det der er neden under det gule billede, synes jeg også er flot

Jeg er faktisk ikke så vild med fiskeøje objektivet, selvom jeg synes det en sjov måde at tage billeder på

Anmeld

6. august 2010

wamse

Super fede billeder

Er vild med billede 2, hvor der øjne i baggrunden. Billede 5, hvor du er sat ind mange gange er også mega fed.

Anmeld

6. august 2010

businesstigger

Flotte billeder. Kan i sær godt lide det sidste. Det er skægt lavet.

Anmeld

6. august 2010

businesstigger

Flotte billeder. Kan i sær godt lide det sidste. Det er skægt lavet.

Anmeld

6. august 2010

*A*

WOW... Specielt det sidste billede er super godt synes jeg

Anmeld

6. august 2010

Dot D

Fede billeder Zafir... Er helt vild med det med mange "dig´er" på

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Altså jeg synes det er de fedeste billeder bla fordi det ikke bare er standart alm. billeder der er så meget i de billeder de er så fede altså og det gør det jo kun det hele bedre når der stå en super lækker kvinder på alle billederne 

Anmeld

7. august 2010

FruEllingsen

fede billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.