udenlandsdansker og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Ann&Spiren

Jeg er gravid for første gang og er bosat i Nord Wales. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få kontakt til andre i samme situation - Samt skabe et netværk online, da man ikke har den samme form for netværk - og mødregruppe tradition herovre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

sarahb

hejsa.
Det her er et perfekt forum til at få rigtig mange mange timer til at gå med
En rigtig hyggelig side hvor der snakkes, diskuteres og gives gode råd og en masse andet.

jeg er 2. gangs gravid. Hedder sarah og er 27 år, arbejder som butikschef i en lækker butik inde i kbh.
Har Isaac fra november 08 og skal føde november 2010.
Hvor langt er du henne osv?

Anmeld

5. august 2010

Dansker i England

Ann&Spiren skriver:

Jeg er gravid for første gang og er bosat i Nord Wales. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få kontakt til andre i samme situation - Samt skabe et netværk online, da man ikke har den samme form for netværk - og mødregruppe tradition herovre.

Hej.

Bor selv i England, og ville egentligt bare sige, at i dit lokale Sure Start center/via din health visitor burde du kunne finde en mødregruppe / baby aktiviteter. Jeg går selv til forskellige ting med min datter via dem. Prøv at høre din jordemoder næste gang, hvilke muligheder der er i din by.

Men ellers er baby.dk også et godt sted at være.

Du er velkommen til at pb mig, hvis du ønsker at vide mere.

Anmeld

11. august 2010

Ann&Spiren

Hey, Tusind tak for hjælpen...vil forhøre mig med min jordemoder næste gang jeg ser hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.