Min vægtdb på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Shibby

Jeg startede nye madændringer den 25 juli. Jeg er så småt begyndt at vende mig til det men spiser ikk i overflod som før..

Oooog........

Det har virket..!!!!!!!!!!

Siden 25 juli er der sgu røget 17 cm

haha.. Weeee!!!!

I dag begynder jeg med mavebøjninger og småvægtløft. Så tager jeg mål om noget tid igen ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

twinboys

Shibby skriver:

Jeg startede nye madændringer den 25 juli. Jeg er så småt begyndt at vende mig til det men spiser ikk i overflod som før..

Oooog........

haha.. Weeee!!!!

I dag begynder jeg med mavebøjninger og småvægtløft. Så tager jeg mål om noget tid igen ^^

Super flot hvor er du dygtig...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

AnneBJ

Sejt! Hvor er du dygtig!!

Anmeld

5. august 2010

Svane83

Tillykke med det, det er altid ekstra motiverende når man kan se at det man gør virker!

Flot flot

Anmeld

5. august 2010

Shibby

Tak! Målte mig også to gange for at være sikker! Jeg har besluttet at jeg ikke vil vejes. Jeg vil kun forholde mig til mit målebånd

Syret. 17 cm er sgu meget!

Anmeld

5. august 2010

ekzunz

Det er da et super resultat.

Hvor måler du dig henne? Mave, hofter og lår - eller har du også arme med?

Anmeld

5. august 2010

Shibby

Det er da et super resultat.

Hvor måler du dig henne? Mave, hofter og lår - eller har du også arme med?

Talje, bryst, hofte,lår,arm ^^

Har taget 2 cm på -på armen og 3 ved låret-ret sært. Men det falder de steder jeg helst ser de falder!

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Shibby skriver:

Oooog........

haha.. Weeee!!!!

Lige om lidt har du tabt dig 1 meter

How do you do? - mangler liige 10 kg synes jeg, men hvis jeg kan se cm'erne rasle af i stedet er det nok mere motiverende

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Fik aldrig startet den skide træning!

Men har holdt mindre portioner samt smoothies som "mellemmåltid" ved lige. Andre bruger nupo som mellemmåltid men jeg foretrækker lækker smoothies

Det fede af det hele,og jeg mener virkelig fede! hehe..Det er at jeg ikk føler mig evigsulten længere. Jeg kan nøjes med små portioner nu uden at sidde med knurren mave efter vi er færdige  Ergo er jeg ikke overspiser længere! Jeg kan kontrolere min mad nu !!!

Det var trin 1, trin 2 bliver at komme i gang emd at træne..suk...

Anmeld

20. august 2010

MaleneG

Shibby skriver:

Fik aldrig startet den skide træning!

Men har holdt mindre portioner samt smoothies som "mellemmåltid" ved lige. Andre bruger nupo som mellemmåltid men jeg foretrækker lækker smoothies

Det fede af det hele,og jeg mener virkelig fede! hehe..Det er at jeg ikk føler mig evigsulten længere. Jeg kan nøjes med små portioner nu uden at sidde med knurren mave efter vi er færdige  Ergo er jeg ikke overspiser længere! Jeg kan kontrolere min mad nu !!!

Det var trin 1, trin 2 bliver at komme i gang emd at træne..suk...

hvor fedt

stort tillykke med din nye livsstil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.