Nå de damer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Stumpen

Nu varer det ikke længe inden vi sætter kurs mod Skagen..

Jeg glæder mig som et bette barn

Jeg havde forresten kontakt med min leder i går, da hun gerne ville have besked om ændringer i vagtplanen i hendes ferie, så hun kunne få alt i orden inden den skal skrives ind tirsdag.. Men da det foregik pr. sms så ved jeg ikke helt om vi helt har forstået hinanden, men hvis jeg har forstået hende rigtigt, så får jeg da vist noget af en drømmeplan i fremtiden!! Meeen inden jeg rækker hænderne helt i vejret, så venter jeg lige til min plan kommer for f.eks i uge 6 vil jeg kun have 1 vagt!!

Og da vi har en som er tilknyttet stedet, som vi er hjemmehoser hos, så i to uger vil jeg kun have 1 vagt i huset!

Var ved at kigge timer iforhold til den første rulle plan og jeg havde og mangler 10 timer for at komme op på det, men har så fået en døgnvagt mere på denne plan og der får man jo noget afspadsering, så måske... Men lad os nu se, men bliver planen som den ser ud nu, så

Kan I have det pænt og til de august-unger der har fødselsdag, mens jeg er væk:

TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Heidi B

Ah hvad, det kan du da ikke, hvor længe skal du være væk, og hvorfor Skagen når nu vi andre skal mødes på sjælland, så kunne i da godt være kørt over til os!!!!

Nå men rigtig god ferie, kan go´dt forstå du glæder dig.

Kommer til at savne dig....

Anmeld

5. august 2010

Munder

Håber I får en rigtig dejlig miniferie....Er det ikke den første ferie i campingvognen?

Glæder mig til at se alle de fine billeder du får taget med dit nye kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.