Af med bleen om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2008

Kloster

Mads er snart 4 år og har været renlig i et års tid. Men hans ble om natten er tit våd. Vi har prøvet nogle gange at undvære bleen om natten. Men efter 1-2 nætter tisser han i sengen. Han bliver så ked af det fordi han så skal have nyt sengetøj på og derved alt det roderi om natten og hvis han ikke vågner, bliver han så kold.

Vores 2 store drenge var af med deres natble 2 uger efter dagsbleen røg. Så jeg aner ikke mine levende råd...

Kommer det bare af sig selv?
Skal vi høre på selve barnet, ville han ikke have den på hver anden nat.
Hvad er jeres råd??

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2008

Line

Benjamin bliver 4 år til juni og har også været renlig om dagen siden i sommers nu, men om natten tisser han stadig i bleen og den kan stadig godt være MEGET våd om morgen. Han har også nogen gange sovet uden ble om natten men har også vågnet ved at det hele var vådt og blev meget ulykkelig.
Han er selv meget træt af bleen om natten og vil helst ha den af, men det går jo ikke:(

Min store dreng var 2 ½ år da han smed bleen om dagen og efter en uge var bleen tør om morgenen også så det gik hurtig og smertefrit.

Aner heller ikke hvad man kan gøre for at få dem blefri om natten (udover at ta dem ud at tisse inden de skal sove og måske igen lige inden man selv går i seng om aftenen, hvilket vi har prøvet)

Så jeg vil lige læse med i denne tråd og forhåblig få nogen gode fif.

Mvh Line

Anmeld

1. februar 2008

Pia.

ja det er svært at sige hvornår de er klar til at smide den om natten, de bruger den tit længe efter de har smidt den om dagen.
Er du sikker på det er om natten han tisser og ikke når han vågner om morgenen, min datter var slem til at "hygge tisse" når hun vågnede, så vi tog den simpelthen af hende og så måtte hun jo ned på toilettet. . . Nu ved jeg ikke om dette kunne være tilfældet med Mads ?
men ellers læg et tisse underlag under hans lagen og så lav et forsøg og se om han ikke vågner for at skulle tisse.
Prøv evt. at vække ham inden I går i seng og lige tisse en godnattår inde han skal sove resten af natten....

Held og lykke med det, det skal nok komme - det er jeg sikker på.

Knus og god weekend Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.