Hvor meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

TwinsQ

Tænker I over det i putter i munden el. spiser I bare det i har lyst til ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

lykkeas

Jeg er i uge 33 og har taget 12 kilo på.

Anmeld

9. august 2010

GryHSB

Jeg grovåd! Var meget tynd og bange for ikke at kunne komme til at amme de to, som jeg gerne ville. Tog 25 kg på. Og her 10 måneder efter mangler jeg ca 7 kg - og det er udelukkende fordi jeg stadig grovæder (- og ikke ammede mere end 2½ måned)

Anmeld

9. august 2010

Vial

TwinsQ skriver:

Tænker I over det i putter i munden el. spiser I bare det i har lyst til ???

Jeg tænker over, hvad jeg spiser. Forstået på den måde, at minimælk er skiftet ud med letmælk, og jeg nu bruger smør på alt brød!

Trods jeg ikke er undervægtig på nogen måde.. så har jeg haft svært ved at tage på, så har givet efter for, hvad jeg har lyst til at spise.

Man får hverken sundere, større ellere bedre børn af at æde fedt under graviditeten. Meen har haft meget madlede, så når jeg har fundet noget, jeg kan lide, så har jeg bare ÆDT (dvs smør og mælk!).

Anmeld

9. august 2010

ChatH

TwinsQ skriver:

tog i på da i ventet tvillinger??

tog 16 kilo på med mine piger. de er født 37+4

Anmeld

9. august 2010

mullesmith2

Jeg er 23+1 med mine drenge idag og har taget omkring 15kg på indtil videre.  Jeg tænker over hvad jeg spiser men kommer alligevel til at æde alt muligt usundt.... Mad smager bare pisse godt... hehe

Anmeld

10. august 2010

TwinsQ

mullesmith2 skriver:

Jeg er 23+1 med mine drenge idag og har taget omkring 15kg på indtil videre.  Jeg tænker over hvad jeg spiser men kommer alligevel til at æde alt muligt usundt.... Mad smager bare pisse godt... hehe

Jeg har altid været utrolig glad for mad  Og jeg syntes ikke rigtig jeg tænker over hvad jeg putter i munden. Men nu havde jeg os lidt til gården og gaden da jeg blev gravid...

Anmeld

20. august 2010

Milleskat

Jeg er 32+2 og har taget ca. 13 kg på.  Var normalvægtig og veltrænet inden jeg blev gravid, så jeg er meget tilfreds. Jordemoderen sagde, at jeg nok ville nå at tage 18-19 kg på, hvilket var helt fint. Det håber jeg ikke helt jeg når. 16 kg vil være fint  Jeg har tænkt over hvad jeg har spist, for det har jeg altid gjort. Så har jeg spist mere "frit" i weekenderne. Det er mest søde sager, der frister mig i weekenderne - is og chokolade  Hvis vi så har været på cafe i weekenden, kæreste og jeg, så har jeg af og til spist en burger, som jeg ellers ikke ville vælge. Jeg er ikke bange for at tabe kiloene igen. Nu hvor jeg nærmer mig slutningen af graviditeten, og ikke må bevæge mig ret meget og ligger meget på sofaen pga. plukveer, så for jeg mere lyst til bare at fråde. Men jeg prøver at styre det lidt. Giver ikke efter for lysten hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.