Idag er hendes 4. dag.
1. dag gik ikke ret godt, hun ville ikke afsted om morgenen, ville ingen morgenmad spise og sagde hun havde det dårligt. Da vi kom derover ville hun ikke med ind og hun græd og græd.... hun blev så frustreret at hun stak mig en lussing 
Efter ca. 1 1/2 time kom Marcus (min kusines dreng der går i samme børnehave) og ville have Liva med på legepladsen og det hjalp.
Jeg tog hjem og kom efter 1 1/2 time hvor hun bare hyggede sig.
Dag. 2 gik SÅ godt, jeg var der 10 min. så kunne jeg godt tage hjem. De var på legepladsen da vi kom, Liva elsker at være ude, så det var perfekt.
Dag. 3 var de inde da vi kom, det kunne Liva slet ikke finde ud af, da de jo havde været ude dagen før. Så hun blev igen ked af det.
Liva har ofte reageret meget kraftigt på forandringer, nye mennesker og store forsamlinger.... hun er født 5 uger før tid, så måske det har noget at sige. Så det at de den ene dag er på legepladsen når vi kommer og næste dag er inde, du kunne hun slet ikke forstå....
Jeg håber det hjælper lidt når hun skal være der mere fast, så kører det jo stort set på de samme rutiner hver dag.... det har hun det bare bedst med.
Hvordan er jeres ungers børnehavestart gået?
Anmeld