Undkylder først mit ano...
mens min mand og jeg har kæmpet i år for at få et kærlighedsbarn, bliver der i familien født børn som alle før (3 søskende, 2 kusiner og 2 veninder har alle fået børn indenfor det sidste år)
og jeg havde virkelig gjort mig umage for at glæde mig på deres vegne... og især havde jeg glædet mig til den sidste niece som kom for 4 uger siden, og hun er virkelig skøn, jo det giver da et stik i hjertet når jeg sidder med hende, men jeg syntes egentlig jeg har taget det pænt..
men...
forældrene til denne yndige niece, (lillebror samt kone) virker som om de slet ikke gider hende, hun blev passet ude første gang da hun var 14 dage (4 timer) på lørdag, 4 uger gammel skal hun passes igen, med overnatning, for som min lillebror sagde "nu trænger vi til noget voksentid, og det bliver jo dejligt at prøve at savne hende"
min svigerinde, sagde allerede inden fødslen at hun senest ville i arbejde til december, og det holder hun fast i, faktisk siger hun allerede nu at hun glæder sig til at komme på arbejde igen, og de har fundet en privat dagplejer, som vil passe barnet allerede fra hun er 4 mdr..
og så bliver jeg vred, harm, jaloux, skuffet, arrig og mange andre grimme ting, jeg syntes simpelthen at det er SÅ uretfærdigt, at dette vidunderlige lille menneske de har sat i verden, virker så uønsket, mens andre kæmper i årevis for ønskebarnet, og for nogle lykkedes det aldrig..
ARGHHHH hader de følelser, men kan ikke lade være