Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes virkelig der findes mange smukke kvinder..
Men her er nogle af favoritterne: Eva Longoria Parker, Megan Fox, Jennifer Aniston, Hilary Duff og Hayden Panettiere..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syntes rigtig mange kvinder er utrolig flotte.. og vi har mange herinde også.. men er de mere celeb slags så syntes jeg hende her:
og hende her
og hende her, den figur som Nikita er opkaldt efter.. hihi
Jeg synes vi mangler nogle danskere. Ibi er her, så ikke lige om der var flere... Kan vi ikke godt selv i DK??
kitty skriver: Jeg synes vi mangler nogle danskere. Ibi er her, så ikke lige om der var flere... Kan vi ikke godt selv i DK??
hende her..
men jeg ville også være mulat med små krøller da jeg var barn..
Jo det kan vi da bestemt....
Her er lige de tre første jeg kommer i tanke om, hvis vi snakker danske kvinder:
Sofie Lassen-Kahlke
Laura Christensen
Mia Jexen
Jeg forstår ikke den med Laura Christensen.. men lad det nu ligge.. hende her er dansk og gudesmuk
FrkT skriver: Jo det kan vi da bestemt.... Her er lige de tre første jeg kommer i tanke om, hvis vi snakker danske kvinder: Sofie Lassen-Kahlke Laura Christensen Mia Jexen
Hvem er den sidste Thilde??
N&J skriver: Hvem er den sidste Thilde??
Hende der spiller Freja i 2900 Happiness.... hun spillede også med i julekalenderen Kronborg..
FrkT skriver: Hende der spiller Freja i 2900 Happiness.... hun spillede også med i julekalenderen Kronborg..
Jeg har ikke set nogle af delene.. troede hun var musiker..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128