afstemning -1. gangs fødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

oo

nu har jeg ikke selv født endnu, men min søster fødte 5 dage før tid og min mor fødte også mig før tid, så det er altså ikke altid. ligesom det heller ikke er altid det tager 80 millioner år for førstegangsfødende at føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

MarieMor

Tjuhl skriver:

nu har jeg ikke selv født endnu, men min søster fødte 5 dage før tid og min mor fødte også mig før tid, så det er altså ikke altid. ligesom det heller ikke er altid det tager 80 millioner år for førstegangsfødende at føde

nej det er jo det , men synes faktisk heller ikke helt at statistikken herinde giver det billede ..

men jeg hører da ihvert fald selv til en af dem er gået over ,, så er spørgsmålet bare hvor længe ???

Anmeld

6. august 2010

JulieE

Jeg fødte Jacob da jeg var 41+0 og lillesøster Line kom først da jeg var 42+0... Tør ikke tænke på hvis vi skulle have en lille nr 3... (43+0???)

Anmeld

6. august 2010

MarieMor

JulieE skriver:

Jeg fødte Jacob da jeg var 41+0 og lillesøster Line kom først da jeg var 42+0... Tør ikke tænke på hvis vi skulle have en lille nr 3... (43+0???)

ja det er lidt spøjs de er kommet på den måde .. men forhåbentlig er der ikke nogle der kommer til at gå så længe 

Anmeld

6. august 2010

MarieMor

JulieE skriver:

ja det er lidt spøjs de er kommet på den måde .. men forhåbentlig er der ikke nogle der kommer til at gå så længe 

Anmeld

6. august 2010

Dansker i England

Jeg fødte 40+3

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

MarieMor skriver:

hej piger .. jeg tænkte på at man altid siger at 1. gangs fødende oftest går over tid , men er det rigtigt ??? 

skriv gerne hvad dag i fødte også 

hmm hvor skal jeg sætte min Jeg fødte 36+6 kan slet ikke finde ud af det :d

Anmeld

6. august 2010

Chalala85

Jeg havde termin 16/4-2007 han kom til verden 15/4-2007

Anmeld

6. august 2010

mor-til-vanessa

jeg fødte 4 dage over tid. og tror det er der de flete føder. 4-5 dage over

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

Jeg har stemt 39+0, fik veer og havde veer hele 38+6 og fødte så 39+0 til middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.