Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bette skriver: ja det hele passede bare super perfekt.. blev dog gift d. 10 feb istedet for.. hehe skulle jo lige giftes inden han kom til verden og nu er dagen helt speciel for mig jo..
ja det hele passede bare super perfekt..
blev dog gift d. 10 feb istedet for.. hehe skulle jo lige giftes inden han kom til verden og nu er dagen helt speciel for mig jo..
ja vi snakkede også om at blive gift inden guldklumpen kommer til verden .. men det bliver vidst ikke
der kom desværre en flytning i vejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarieMor skriver: hej piger .. jeg tænkte på at man altid siger at 1. gangs fødende oftest går over tid , men er det rigtigt ??? skriv gerne hvad dag i fødte også
hej piger .. jeg tænkte på at man altid siger at 1. gangs fødende oftest går over tid , men er det rigtigt ???
skriv gerne hvad dag i fødte også
Frederic kom ud i 38+2
Den 3 september 2008, ved pks pga tværleje.
jeg blev sat i gang 42+0 og fødte 42+1.
Jeg fødte da jeg var 37+3-4 stykker..
Jeg fødte 1. gang i 38+6 - en dejlig mandag nat
Fødte kl 01.35 på terminsdagen efter at være blevet sat i gang dagen før
Havde termin d. 13 feb 08, men fødte d. 16. feb. 08
fødte 38+6
MarieMor skriver: hehe .. mener bare der var rigtig rigtig mange der blev gift lige på den dag fordi det tilfældigvis også lige var en lørdag så vidt jeg husker
hehe .. mener bare der var rigtig rigtig mange der blev gift lige på den dag fordi det tilfældigvis også lige var en lørdag så vidt jeg husker
heheh.. det har du helt ret i!!
Min mand friede til mig, på den dag.... derfor kan jeg huske det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128