Av mit understel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Sakris

Min kæreste har fødselsdag imorgen ( eller idag. kl. er over 12) og jeg har derfor bare ville gøre alt ordentligt. Vi lever i lidt af et rod lige i øjeblikket, da vi gerne vil have tyndet ud i vores ting inden der skal babyting ind. Jeg har vasket tøj, derfor slæbt vasketøjskurve. Handlet ind og sorteret både mindre og større ting. Jeg har haft flere semitunge kasser op og ned af reolen. På et tidspunkt begyndte det at nive i maven en smule. Men tænkte jeg hellere måtte gøre det færdigt jeg havde startet. Men til sidst kom der bare en bølge af smerte. Det gjorde virkelig ondt, og jeg endte med at sætte mig ned. Jeg måtte opgive den sidste maskine vasketøj, da det gjorde for ondt til at jeg kunne få den båret ned i kælderen. Det sad der i over ti min. og er i de sidste timer stilnet af. Det gør stadig ondt, men er under mine normale mens smerter. Har lidt ondt i ryggen, hvilket tyder på jeg har lavet nogle løft forkert.

Men hvad er det for nogle smerter? Nogle der har prøvet noget lign? Er det normalt? Kan det være overanstrengelse, selvom jeg vægtmæssigt har holdt mig under 12 kg anbefalingerne for mine løft?

Min Hafferlaf har i den sidste uges tid sparket omkring midnat. Også her til aften, hvilket gør mig rolig. Men er lige pludselig blevet sådan i tvivl, om jeg har grund til at være nervøs eller bare må tage det som et tegn på, at jeg ikke skal lave sådanne "omflytninger" i hjemmet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

eirene

Jeg tror du skal slappe lidt af. De 12 kg er måske ikke lige til at vurdere og hvorfor skal det lige være 12... Hvis ikke det går over ville jeg nok lige tage fat i lægen. Men umiddelbart - slap af... !!

Anmeld

5. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lyt til din krop og slap af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.