ventetiden er lannggg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Hedegaard

Hej :D Nu har jeg fået sat et æg tilbage og får svar om det er lykkes eller ej den 18/7:P der er ikk mange dage til hvis man tænker over det men jooooo fu** der er lanng tid til når det er sådan noget man skal have af vide...(?) jeg har haft det meget dårligt i denne uge lægerne siger det er helt normalt...:'( min kæreste er overbevist om at vi ikk få sovet natten til den 18 og det vil jeg gi ham ret i..:$ vi er næsten lige flyttet i hus så igår fik vi en indflytter gave af en af vores vennner.... en sutteflaske...:S okai han tænker positiv det gør vi da oss men hva nu hvis det ikk lykkes så har vi sådan en til at stå... tanken var/er rigtig sød og dejlig ingen tvivl om det... nå jeg må nok heller smutte for vi har fået ferie hund og hun skal ud nu... (H) helene GLÆDER MIG FOR VILDT TIL DEN 18/7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

Mathilde

Hej Helene

Huh hvor er det spændende:) Jeg kan godt forstå det er svært at vente til d. 18!
Jeg håber sgu det er lykkes for jer...

Jeg skal nok krydse fingre og tæer:)

(H)Mathilde

Anmeld

4. juli 2008

miver

Hej

Krydser alt hvad der kan krydses d. 18

pøj pøj
(H)

mie

Anmeld

4. juli 2008

Kvindemin

Krydser også alt der kan krydses, smiler. Ja det må man sige, det er en 'laang' ventetid, når det handler om det. Knuser

Anmeld

4. juli 2008

Monique

Hej :D

Krydser fingre for at det lykkedes :D

Monique

Anmeld

4. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Helene..

Hvor bliver det bare spændende når du skal havde taget en test på om der er en baby eller ikke.. Kan godt forstå du synes det er 100 år til vi skriver d. 18, jeg ville selv føle det som evigheder, det er helt sikkert..;)

Jeg vil ønske dig/ jer rigtig mange gange held og lykke..
Jeg håber at det går godt og der er en lille baby inde i din mave allerede nu.. :D

(H) fra Camilla.

Anmeld

4. juli 2008

Loggidut

jeg krydser lige fingre for jer!

Anmeld

4. juli 2008

Hedegaard

tusind tak:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.