Nf scan om 17 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Moaaar <3

Hvor er det vildt, det er jo lige om lidt jeg kan slet ikke vente. Glæder mig Sååååååååååårh MONSTER MEGET.

Jeg var på arbejde i nat, og har sovet 2 timer efter jeg kom hjem, kan slet ikke finde ro i kroppen til at sove og er bare mega træt hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

AnneBJ

Rigtig god scanning

Anmeld

4. august 2010

Moaaar <3

Takker

Anmeld

4. august 2010

Low

God scanning . Det er noget helt særligt og på en måde lidt uvirkligt at der er et lille liv inde i en

Anmeld

5. august 2010

Moaaar <3

Det gik vist rigtig godt, fik nogen rigtig dejlig billeder. Den lå helt stille og drak kunne hun se. <3

og liiiige til sidst da hun skulle slutte begyndt den at hoppe og dreje rundt..åårh hvor var det dog bare ubeskriveligt.

hun kunne ikke give mig noget risiko tal da deres system var gået ned, så må vente til mandag , men via ultralyden skulle den være helt ok, det er kun hvis blodprøverne skulle komme med et negativ melding...

muuuuhhhligvis en Dreng hun kunne se et eller andet mellem dens ben, men selvfølgelig ikke sikker.

Også blev jeg rykket 2 dage frem dvs idag er jeg 13 +0

Anmeld

5. august 2010

trine1989

Æblekage skriver:

Det gik vist rigtig godt, fik nogen rigtig dejlig billeder. Den lå helt stille og drak kunne hun se. <3

og liiiige til sidst da hun skulle slutte begyndt den at hoppe og dreje rundt..åårh hvor var det dog bare ubeskriveligt.

hun kunne ikke give mig noget risiko tal da deres system var gået ned, så må vente til mandag , men via ultralyden skulle den være helt ok, det er kun hvis blodprøverne skulle komme med et negativ melding...

muuuuhhhligvis en Dreng hun kunne se et eller andet mellem dens ben, men selvfølgelig ikke sikker.

Også blev jeg rykket 2 dage frem dvs idag er jeg 13 +0

Stoort tillykke dejligt at det var som det skulle være så kan du slappe lidt mere af nu når du har set den lille spirevip

åh jeg glæder mig også til nf scanningen skal dog først på torsdag så der er lige et par dage at gå og glæde sig i

Anmeld

5. august 2010

Moaaar <3

trine1989 skriver:

Stoort tillykke dejligt at det var som det skulle være så kan du slappe lidt mere af nu når du har set den lille spirevip

åh jeg glæder mig også til nf scanningen skal dog først på torsdag så der er lige et par dage at gå og glæde sig i

Du har med sikkerhed noget at glæde dig til, husk at tjekke om billederne koster noget, her kostede 1 billed 30kr,-
Vi kunne ikke lade være med at købe alle 4 selvom de næsten er ens =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.