Mille vil ha'...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Bamme

en kat.

Det vil jeg egentlig også godt.

Og er sikker på at Rasmus egentlig også gerne vil.

Så mangler vi bare Larsen. Han gider ikke have en kat, han synes de sviner, og så bliver man så afhængige af dem, bare man skal på weekend. Men come on, hvor tit er vi det?

What to do?

-Skal Mille og jeg bare finde en kat, og tage den med hjem.

Eller SKAL jeg bide i det sure æble og tilbyde en måneds B&B hver aften, for at få den skide kat?

Bamme - keder sig, men havde ikke liiige en masse kendis pics, eller billeder af mine børn med æbler på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Marco2

Bamme - keder sig, men havde ikke liiige en masse kendis pics, eller billeder af mine børn med æbler på

LLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL

Hvor f*** har du været?? har savnet dig, for det er sgu ikke meget gang i den her...

Anmeld

4. august 2010

Bamme

Marco2 skriver:

LLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL

Hvor f*** har du været?? har savnet dig, for det er sgu ikke meget gang i den her...

Jeg er sgu da fåkking-fulltime-mom...

Men drager afsted til 9 huller ligeså snart Larsen kommen indenfor døren. Ligesom i aftes.

Jeg kommer fanme snart til Aarhus og kigger til dig!

Anmeld

4. august 2010

Marco2

Det ku' være hyl! Du skal være velkommen. Så ku' vi ta' på cafe eller ud at spise. Trænger til at være mig selv og ikke Mor....

Anmeld

4. august 2010

Kaufie

Katte er dejlige dyr - har jo selv to af slagsen og William elsker dem (undtagen hvis de kommer til at daske lidt til en bil..... så bliver de jagtet!!)

Fordele:

Det skulle være afstressende og blodtryksnedsættende at kæle for en kat.... 

Er supergode til at lære børn hvordan man omgåes dyr. Gider de ikke mere går de bare deres vej.

De skal ikke luftes - blot lukkes ud - evt noget de helt selv kan klare via kattelem

De er kælne uden at være anmasende og hoppe op af alle.

De kan SAGTENS passe sig selv i en weekend - hæld blot mad og vand op - og så enten sæt dem udenfor døren eller lad dem vandre ud og ind via kattelem - eller brug kattebakke.

De fanger mus, så de ikke løber rundt i huset (men dog lidt klamt når man får dem præsenteret som gave på måtten foran fordøren..)

Du har altid selskab, der ikke kræver noget af dig andet end mad og vand.

De er meget renlige - de kan ikke lide at være våde eller beskidte - eller lugte til deres efterladenskaber, derfor graves det ned på dertilindrettede pladser.

Ulemper:

De fælder i perioder - men er nemme at få til at benytte en tæppebeskyttet plads i sofa eller kurv.

De vil af og til ind kl 5 om morgenen - og er kloge nok til at sidde under dit soveværelsesvindue...

GO FOR IT !

Anmeld

4. august 2010

Muffinmus

hmm, sig at det er godt for børn at vokse op med husdyr i følge alle de kloge:-)

Og ja, hvor tit tager i lige på fud weekend tur??? og i øvrigt kan en undedørs kat sagtens klare sig en weekend hvis der står lidt mad g vand, den er jo altså en jæger:-)

Så synes da i skal lokke lidt mere med ham.

Heler ingen kendis pics, man er sikker på jeg ha lidt æbler et eller andet sted.

Anmeld

4. august 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Det ku' være hyl! Du skal være velkommen. Så ku' vi ta' på cafe eller ud at spise. Trænger til at være mig selv og ikke Mor....

Hvornår er det?

Skal lige have sendt mindstebarnet afsted i bh mandag, og den 6-årige i skole på tirsdag, så kan jeg...

Anmeld

5. august 2010

Marco2

Vi har vejfest den 14. men ellers ikke noget i kalenderen i næste uge. Ugen efter er booket med golf både fredag, lørdag og søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.