Hej piwer. Er lige anonym for at intet slipper ud til de forkerte. Savner en smiley, der ser sig hurtigt til hver side med opslået krave, Bogart hat og solbriller.
Well, vi skal af med, for ikke at sige fyre, to af musikerne i vores band. Simpelthen fordi mandetøjet ikke svinger med dem. Altså et reelt spørgsmål om dårlig kemi.
Jeg skrev først et brev til dem, hvor jeg redegjorde for det og jeg syntes, det var rigtigt godt og ærligt. Forklarede bare, hvordan mand følte sig akavet sammen med dem og at de ikke helt var på bølgelængde. Mand syntes ikke om brev. Han følte sig hængt ud som den trælse partypooper.
Men hvad og hvordan skal jeg så skrive det???? I følge mand skal det siges lige ud, at vi ikke bryder os om deres spillestil, men det passer ikke, for jeg kan godt lide den. Og desuden vil de jo kunne argumentere for, at de bare kan prøve at spille på en anden måde så og så ender det alligevel med, at vi i sidste ende er nødt til at fortælle dem om den dårlige kemi og det kan man jo for hulan ikke komme og sige efter alle mulige udflugter.
Det korte af det lange af vores debat er, at jeg gerne vil bevare et godt forhold til dem mhp at spille med dem igen i en anden sammenhæng måske og i det hele taget, fordi jeg ikke synes, de har "gjort os" noget som helst og derfor ikke vil såre dem. Mand synes det kan være forholdsvist lige meget, fordi han er så irriteret på den ene.
Jeg synes det er TRÆLS!
Jeg er glad, fordi mand har besluttet sig til at spille igen, for han var blevet så træt af det, at han helt havde meldt sig ud af vores band, men altså nu gerne vil tilbage, hvis vi dropper de andre to... Og det vil jeg til hver en tid hellere end at spille med de andre, men stadig væk er det jo dulans svært at droppe dem, når jeg ikke kan fortælle dem sandheden.
Er der nogle af jer, der orker at tage stilling til, hvad jeg skal skrive?
Knus fra MIG