En nem opskrift på tullebukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.492 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er der nogen som ligger inde med et link til sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Kløver

Kigger lige med på den her

Anmeld

4. august 2010

Ranarupta

Det gør jeg også

Anmeld

4. august 2010

Kløver

Skouboe skriver:

http://www.fjoelner.dk/vismonster.asp?vare=15791&la=dk

Er det tullebukser ? guud så har jeg allerede mønsteret liggende, jeg troede bare de hed ballonbukser

Anmeld

4. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Perfekt - de ser overkommelige ud

Anmeld

4. august 2010

Skouboe

Maja84 skriver:

Er det tullebukser ? guud så har jeg allerede mønsteret liggende, jeg troede bare de hed ballonbukser

Tullebukser er basalt bare velour bukser med god plads i.

Denne model kan du sy med både elastik i talje/ben og med rib, og de kan varieres i det uendelige.

Anmeld

4. august 2010

bullerbassen

Ligger ikke inde med et link men kan helt klar anbefale mønster fra minikrea - De er super neme at lave selv for en nybegynder

Der er mønster med til helt enkelt bukser med elastik i liv & ben, samt med rib . Og lidt mere udfordrende med lommer osv.

Anmeld

4. august 2010

Leonora

Rosa skriver:

Er der nogen som ligger inde med et link til sådan en?

Det kan varmt anbefales at bestlille møstre fra stof & stil. De kommer tilsendt udklippet og er derfor lige til at gå til. Se evt min hjemmeside www.norastar.dk. Stort set alle mine designs er lavet af mønstre fra stof & stil.

Knus Louise

Anmeld

4. august 2010

Skouboe

Leonora skriver:

Det kan varmt anbefales at bestlille møstre fra stof & stil. De kommer tilsendt udklippet og er derfor lige til at gå til. Se evt min hjemmeside www.norastar.dk. Stort set alle mine designs er lavet af mønstre fra stof & stil.

Knus Louise

Jeg er enig i at det er dejligt nemt med udklippede mønstre - til gengæld kan mønstret så kun bruges til en størrelse, og hvis det er et "basis mønster", man kommer  til at sy i flere størrelser som fx dette kan det hurtigt blive dyrt i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.