Lillepigen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. august 2010

VIPpigen

Så nåede vi 22+1. Helt vildt, og syntes ikke maven er så stor heller, men det kommer vel nok.

Jeg har i nogen uger mærket til hende, men kæresten har ikke rigtig kunne mærke hende. Men i går aftes da vi gik i seng hyggede hun sig gevaltigt, så kunne se spark uden på maven, og kæresten var bestemt ikke i tvivl heller da han lagte hånden på, og kunne mærke hende.

Hun har genoptaget rutinen i dag, og er meget livlig. Lille vildbasse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Tanja84

Flot mave, og sikke skønt din kæreste nu også har mærket liv fra jeres lille prinsesse.

Det er så fantastiks en følelse hver gang man mærker liv og min mand elsker bare når vores lille prinsesse rigtig holder fest, så hele maven hopper rundt og bliver helt deform 

Anmeld

4. august 2010

VIPpigen

Tanja84 skriver:

Flot mave, og sikke skønt din kæreste nu også har mærket liv fra jeres lille prinsesse.

Det er så fantastiks en følelse hver gang man mærker liv og min mand elsker bare når vores lille prinsesse rigtig holder fest, så hele maven hopper rundt og bliver helt deform 

Mange tak. Den er jo ikke så stor som jeg troede den ville være nu

Ja, der var også bare julelys i kærestens øjne her da det kunne ses og mærkes. Virkelig en vidunderlig følelse.

Anmeld

13. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg synes det er en fin mave :-) Det er også dejligt for kæresterne at de kan se/mærke... Min var også så heldig at han kunnemærke den 8 og 9 august.... Men så måtte far ikke mærke mere, så har hun sparket når han ikke er i nærheden... Men jeg mærker hende hele tiden :-)

Anmeld

13. august 2010

VIPpigen

82TI skriver:

Jeg synes det er en fin mave :-) Det er også dejligt for kæresterne at de kan se/mærke... Min var også så heldig at han kunnemærke den 8 og 9 august.... Men så måtte far ikke mærke mere, så har hun sparket når han ikke er i nærheden... Men jeg mærker hende hele tiden :-)

Mange tak. Må sige den er vokset en del syntes jeg, er nu 23+3. Og her er der også liv hver dag. Og det er underligt hvis hun ikke sparker sådan igennem at man også kan se det på maven, så det syntes jeg er mægtig skægt. Kæresten har dog ikke tålmodighed til at sidde og kigge

Anmeld

14. august 2010

Mor til prinsessen :-)

VIPpigen skriver:

Mange tak. Må sige den er vokset en del syntes jeg, er nu 23+3. Og her er der også liv hver dag. Og det er underligt hvis hun ikke sparker sådan igennem at man også kan se det på maven, så det syntes jeg er mægtig skægt. Kæresten har dog ikke tålmodighed til at sidde og kigge

ej hvor fedt!! DET glæder jeg mig til at jeg kan se... Det gider hun altså ikke lige at gøre på mor!!  ja de mænd har nok ikke den samme fornemmelse/følelse som vi har.... :-)
Jeg skal lige vænne mig til at jeg kan mærke hende når jeg sidder i bussen, går ture, står i kø i supermarked og sådan.... SÅ står jeg og smiler lidt (dumt) for mig selv hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.