3-års dag idag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2010

UngMor83

Jepp, kæresten og jeg har 3-års dag idag !!

Sys godt nok at tiden er fløjet afsted, og der er bare sket så mange ting i de år. 2 børn er der kommet til, vi har haft nogle voldsomme kriser og mig og børnene rykkede teltpælene op og flyttede til Rømø.

Men hold kæft hvor jeg ikke fortryder og hvor jeg dog elsker kæresten min SÅÅÅÅ højt.

Måtte bare li dele min glæde med jer andre

>> En stadig meget forelsket Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Tanja84

UngMor83 skriver:

Sys godt nok at tiden er fløjet afsted, og der er bare sket så mange ting i de år. 2 børn er der kommet til, vi har haft nogle voldsomme kriser og mig og børnene rykkede teltpælene op og flyttede til Rømø.

Men hold kæft hvor jeg ikke fortryder og hvor jeg dog elsker kæresten min SÅÅÅÅ højt.

Tillykke med årsdagen og den stadigvæk blomstrende kærlighed 

Havde selv 3 års dag med min mand her d. 15 juli og synes også bare tiden er fløjet af sted

Anmeld

5. august 2010

B&J

UngMor83 skriver:

Kæmpe tillykke med det dejligt tiden flyver afsted og man føler man har været sammen altid elsker det

Anmeld

5. august 2010

Mira0911

Stort tillykke... :)

Anmeld

5. august 2010

MarieMor

tillykke med dagen 

mig og kæresten har snart været sammen 4½ år og det er bare fantastisk 

Anmeld

5. august 2010

TbCp

UngMor83 skriver:

Stort tillykke med dagen

Anmeld

5. august 2010

rasser32

Kæmpe mange gange tillykke

Anmeld

5. august 2010

UngMor83

Taaak ska I ha alle sammen..

Vi havde en helt alm. dag. Efter børnene var puttet sad vi i sofaen med tæppe over og nussede lidt. Vi var begge trætte igår, så ikk det vilde hu-hej. Først da vi kom i seng HAHAHA....

Han fik oz sin gave, og han blev meget glad for den. En Zippo med hans navn indgraveret, og der var oz indgraveret en jæger med en hund. Så den faldt i go jord... Jeg fik intet ved ham, men havde ikk regnet med det. Han går ikk op i sådan noget, og det har jeg accepteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.