appetitspring allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Anne85

Min lille datter på 3 uger har simpelthen hængt i brysterne det sidste døgns tid - de plejer at være to hårde vandmeloner, men nu har hun dælme formået at suge dem begge helt flade  Hele natten har hun bare ligget og suttet. Jeg tænker lidt at hun er ved at øge mælkeproduktionen - men er det ikke tidligt for det første appetitspring? Og hvor længe er det nu lige det tager dem at få produktionen op? Skal ærligt indrømme at det er liiidt hårdt om natten

Kh Anne med Nynne som har taget 1 kg på på 3 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Dictes mor

Det tror jeg, såvidt jeg husker hang Dicte også fast på mig som en igle på det tidspunkt, hang in there, det er skisme hårdt!

Anmeld

4. august 2010

Tulle28

Jeg tror faktisk det første appetitspring er ved 3 uger - så det passer da meget godt:-) Det er så hårdt, men det går jo heldigvis hurtigt over, hvis bare man lader dem sutte løs:-)

Knus Tulle

Anmeld

4. august 2010

Anne85

tak for jeres svar piger jamen hun får bare lov til at hænge der... godt man har prøvet det før og ved at der ER mælk selvom brysterne er helt flade  Kan bare ikke huske hvor hurtigt produktionen kom op... mon ikke det "bare" er et par dage

Anmeld

5. august 2010

CHD

Var ikke klar over at det første appetitspring skete allerede i 3 ugers alderen. Troede først det var omkring de 2 mdr.

Det forklarer dog heldigvis en hel del ang. min søn på 20 dage hans appetit og søvn

Carina, mor til Sebastian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.