Begynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Hitchedstump

Anasmor skriver:

Og så har houseofhobby.dk også nogle rigtig fine udstikkere, til ingen penge for tiden... ophørsudsalg

http://www.houseofhobby.dk/group.asp?group=294

http://www.houseofhobby.dk/group.asp?group=291

Især denne

3. 

Makin's Plastic Gun Extruder
[ Læg i kurv ]
Pris DKK 37,50 » Tilbud: DKK 25,00

er genial til hår, border osv... bruger min RIGTIG ofte

Så røg der lige såen en i min indkøbsvogn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Anasmor

Dot D skriver:

Tak for det link Stinna... Jeg har nemlig længe overvejet at købe sådan en "pistol", synes bare den var for dyr Men nu har jeg lige brugt lidt penge igen Er den nem at bruge, "pistolen"?

Ja, super nem... hvis din fondant er for hård, så ælter man evt den med lidt olie eller palmin, eller som jeg gør, ruller en pølse af fondant, vipper den i i røret, sætter udskyderen på, og smider det i microovnen (ja du læste rigting, det hele i microovnen ) giv den 5-10 sek på ½ af max effekt, og nu er det lige til at trykke ud

Anmeld

6. august 2010

Dot D

Anasmor skriver:

Ja, super nem... hvis din fondant er for hård, så ælter man evt den med lidt olie eller palmin, eller som jeg gør, ruller en pølse af fondant, vipper den i i røret, sætter udskyderen på, og smider det i microovnen (ja du læste rigting, det hele i microovnen ) giv den 5-10 sek på ½ af max effekt, og nu er det lige til at trykke ud

Lyder godt, det vil jeg prøve, har lige fået alle mine ting i dag Er ved at lave en Scania lastbil, puha, har lige sat den i Brugsens køleskab, den er for stor til mit eget, så nu skal jeg lave pynten til den, imens jeg ser det søde liv, hvor hun skal lave bryllupskage.

Anmeld

12. august 2010

Anasmor skriver:

Det var dælme smart!!

Jeg købte den nemlig for laaang tid siden, men kunne overhovedet ikke få den til at fungerer..  Det skal sq prøves..

Anmeld

12. august 2010

Dot D

Tilmeldt skriver:

Det var dælme smart!!

Jeg købte den nemlig for laaang tid siden, men kunne overhovedet ikke få den til at fungerer..  Det skal sq prøves..

Det virker, jeg har afprøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.