MMF eller sugarpaste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Maddox

Hvad foretrækker I at overtrække kagen med??

Og hvad er nemmest at modellere i??

Jeg har indtil nu kun brugt hjemmelavet MMF og synes altså nogengange det er noget ØV at arbejde med, især at modellere med

Har aldrig prøvet sugarpaste.. hvordan er det at arbejde med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Dot D

Jeg bruger færdigt fondant, det er godt at arbejde med, både som overtræk og til figurer. Det er hvidt når jeg køber det, også farver jeg det selv ind

Anmeld

3. august 2010

frk Jensen

Solajma skriver:

Hvad foretrækker I at overtrække kagen med??

Og hvad er nemmest at modellere i??

Jeg har indtil nu kun brugt hjemmelavet MMF og synes altså nogengange det er noget ØV at arbejde med, især at modellere med

Har aldrig prøvet sugarpaste.. hvordan er det at arbejde med?

syns faktisk at fondant er nemmest at arbejde med... Har prøvet hjemme lavet mmf... det er jo ikke nemt at lave.. aner ikke hvaf sugarpaste er...

krammer

Anmeld

3. august 2010

Mira0911

Sugarpaste og fondant er det ikke det samme? Eller noget...

Jeg bruger fondant..  Det kan jeg bedst arbejde med.. Tør slet ikke våge mig ud i at selv lave mmf'en....

Anmeld

3. august 2010

Maddox

Har også overvejet, om det måske ikke bare er nemmere med købe fondant...

Tror alligevel ikke der er ret mange pange at spare, ved at lave selv - ihvertfald ikke herhjemme, hvor Filippa tømmer posen så snart jeg får åbnet for en  Så sidder hun herhjemme og rister skumfuduser over et stearinlys..

Anmeld

4. august 2010

Maddox

Hvor køber man Tylose og glukose?

Anmeld

4. august 2010

Snefnug1984

Solajma skriver:

Hvor køber man Tylose og glukose?

Tylose kan du købe på nettet på kagebutikkerne og glukose kan købes i de fleste store supermarkeder eller panduro.

Jeg bruger også selv fondant. Det er da 100 gange nemmere. Og så vil jeg gerne betale den mulige forskel i pris der er, fremfor selv at stå og fedte med at lave MMF

Anmeld

4. august 2010

puttecolle

JordbærBlomst skriver:

Tylose kan du købe på nettet på kagebutikkerne og glukose kan købes i de fleste store supermarkeder eller panduro.

Jeg bruger også selv fondant. Det er da 100 gange nemmere. Og så vil jeg gerne betale den mulige forskel i pris der er, fremfor selv at stå og fedte med at lave MMF

hvor køber man færdig lavet MMF? jeg skal holde 25års fødselsdag på lørdag og vil gerne lave en rigtigt flot kage. og hvordan får jeg sat mine figur fast så de ikke ryger af?

Nicole 32+3

Anmeld

4. august 2010

Anasmor

Du kan købe fondant på alle kagebutikkerne, og sætter dine figurer fast med en lille smule vand eller past. ægggehvide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.