uh det lykkedes at starte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2010

pipsen

jeg er en værre sukkergris. Men i dag har jeg for første gang i årevis  INTET usundt spist 

morgenmad - 1/2 agurk, 1 banan, 

formiddag - 1 lille agurk

frokost - blandet salat med bønner i

eftermiddag - 1 pære + et æble

aften  - salat + 100 gr røget laks

Mums, sjovt nok har jeg det fint og har faktisk ikke lyst til noget usundt.. Haha ved godt det er småting, men er sgu første gang det er lykkedes for mig. Jeg fortsætter i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ansemusen

Hvor er det dejligt at du er kommet igang - godt gået  Dog skal du huske at spise MEGET mere end du har gjort idag, hvis ikke din forbrænding skal gå ned så kroppen holder på fedtdepoterne og i stedet smider muskelmasse og væske. Så vil det være meget sværere at holde vægten bagefter! Din morgenmmad og frokost ser slet ikke ud til at indeholde nok protein og morgenmaden indeholder nærmest heller intet fedt. Og du SKAL jo have lidt sundt fedt hver dag  Mine rfaring er i hvert fald, at man hurtigt tager på bagefter og at man falder i, hvis det er for surt!

Fortsat held og lykke med vægttabet

Anmeld

3. august 2010

ekzunz

Det er ski da super-godt   Det er jo de små sejre der giver lysten til at fortsætte, og jeg kan da godt forstå du er stolt!

Jeg kender alt for godt det der med at være en sukker-gris, og jeg vågnede også pludselig en morgen op og var klar. Det holder stadig og jeg er lige forundret hver dag over at det holdt endnu en dag. Nu er der gået 2,5 uge og jeg har tabt 3,1 kg.....

Du skal bare huske at du ikke må gå og være sulten - det er ikke meget du spiser...

Anmeld

3. august 2010

pipsen

Glemte at skrive jeg puttede lidt hørfrøolie på salaten. Har slet ikke været sulten, aner faktisk ikke hvorfor. Er svært for mig at nå at spise om morgenen.. løber normalt rundt som en stukket gris og forsøger at made ungerne, lægge makeup, smøre madpakker og helst samtidig  Så det skal helst være noget jeg kan spise på vej til arbejde i bilen... 

Men TAK for rosen, jeg er så klar til mere i morgen, men håber da ikke min forbrænding går i stå?

Anmeld

3. august 2010

Happiness

Det er flot, er selv lidt af en sukkergris....

Men husk nu der skal være nærring i din kost. Ellers taber man sig ikke, ihvertfald ik på en sund måde... Har haft en kostvejleder i 4 måneder, og hun gik meget op i at især morgenmaden.

Jeg fik den her kostvejledning:

morgenmad: 1 stk rugbrød med magert pålæg eller fedtfattigt yougurt med musli + et stk frugt og 1 glas friskpresset juice.

Mellemmåltid: 1 stk knækbrød med magert kødpålæg samt et stykke frugt og vand.

Frokost: En stor salat plus et stykke groft brød eller 1 stk rugbrød med magert pålæg og en masse grønt.

Mellemmåltid: Grøntsagsstænger vand og 1 stk frugt

Aftensmad: 1 stk magert kød/fisk/fjerkræ og en masse grønt med kikærter / fuldkornsris eller pasta. 

Man kan variere det rigtig meget. Og tabte 8 kg på 4 måneder, og har ikke haft svært ved at holde det efter. Og er aldrig sulten. Var faktisk svært for mig i starten at spise hver 3. time. Må jo nok indrømme at der røg lidt sukker ned et par gange om ugen  Kan ik leve uden cola...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.