nf scanning i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

maj2011

hej tøser

vil da lige stolt vise mit lille myr frem... hele 12 cm, og blev rykket til 13 uge... dejligt.

nf gik fint, ingen risiko, og den lå så fin.... nu ser jeg frem til mf scanning, håber man kan se kønnet :-)

klem majbrit

13+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Marco2

Tillyke med den fine nf-scanning. Det er bare så befriende at være kommet over den.

Vær obs på at dit CPR-nummer står på billederne... det er måske værd at få sløret??

AG

Anmeld

3. august 2010

maj2011

tak ag... havde slet ikke set .-)

Anmeld

3. august 2010

maj2011

hvordan sletter man lige den igen?+?

Anmeld

3. august 2010

Marco2

Jamen selv tak.

Det er nok for sent nu at du selv kan slette, men skriv til Henrik om ikke han vil hjælpe dig.

For det er da lidt trælst at "flashe" cpr

AG

Anmeld

3. august 2010

mathildemb

maj2011 skriver:

hej tøser

vil da lige stolt vise mit lille myr frem... hele 12 cm, og blev rykket til 13 uge... dejligt.

nf gik fint, ingen risiko, og den lå så fin.... nu ser jeg frem til mf scanning, håber man kan se kønnet :-)

klem majbrit

13+2

Nåårh hvor er den fin Kan dog ikke få det til at passe med at den kan være 12 cm i 13. uge. Er det så fra hoved til fødder eller??

Anmeld

4. august 2010

piadas

Ja, det er bare helt fantastisk at være afsted til. Jeg glæder mig også bare til MD-scanningen nu.

Ja, jeg tænkte også på det med de 12 cm. Jeg var til NF-scanning tirsdag i sidste uge, og der blev min bebs målt til at være 6,8 cm. fra hoved til hale, og da var jeg præcis 13+0, så det passer vist ikke helt sammen - tror du ikke det var fra hoved til fødder?

Anmeld

5. august 2010

maj2011

mathildemb skriver:

Nåårh hvor er den fin Kan dog ikke få det til at passe med at den kan være 12 cm i 13. uge. Er det så fra hoved til fødder eller??

bare rolig, det er fra hoved til fod... pu ha det ellers ville blive en stor baby hihi

Anmeld

5. august 2010

Riksen

Tillykke med den fine scanning! Og hvor den bare sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.