Igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Nordvest

Jeg skal muligvis til samtale omkring igangsættelse på fredag. Jeg vil der være 40+4. Grunden til jeg muligvis skal sættes igang er at jeg er meget plaget af bækkenløsning.

Mit spørgsmål går så ud på om i tror de vil sætte mig igang, dagen efter, altså lørdag hvor det er weekend, eller tror i de venter til mandag? Hvad er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Low

Nordvest skriver:

Jeg skal muligvis til samtale omkring igangsættelse på fredag. Jeg vil der være 40+4. Grunden til jeg muligvis skal sættes igang er at jeg er meget plaget af bækkenløsning.

Mit spørgsmål går så ud på om i tror de vil sætte mig igang, dagen efter, altså lørdag hvor det er weekend, eller tror i de venter til mandag? Hvad er normalt?

Jeg var til sådan en samtale/undersøgelse da jeg var 41+4. Hun mærkede på mig og gav mig en hindeløsning og hvis der ikke skete noget så skulle jeg møde op til igangsættelse 42+0. Jeg blev så sat igang 42+0 med stikpiller. Jeg fik stikpiller 42+0 og 42+1 men de virkede ikke rigtigt så jeg fødte først 42+2

Anmeld

3. august 2010

Low

Low skriver:

Jeg var til sådan en samtale/undersøgelse da jeg var 41+4. Hun mærkede på mig og gav mig en hindeløsning og hvis der ikke skete noget så skulle jeg møde op til igangsættelse 42+0. Jeg blev så sat igang 42+0 med stikpiller. Jeg fik stikpiller 42+0 og 42+1 men de virkede ikke rigtigt så jeg fødte først 42+2

Men jeg havde ikke bækkenløsning eller noget. Jeg blev sat igang fordi jeg gik over tid.

Anmeld

3. august 2010

Nordvest

Low skriver:

Men det jeg tænker på er om de vil sætte igang i en weekend, eller de vil vente til det bliver hverdag....

Anmeld

3. august 2010

Low

Nordvest skriver:

Men det jeg tænker på er om de vil sætte igang i en weekend, eller de vil vente til det bliver hverdag....

Det tror jeg de er "ligeglad" med . Tror de vil gøre hvad der er bedst for jer og så er det ligemeget om det er kl 3 om natten på en søndag

Anmeld

3. august 2010

Nordvest

Low skriver:

Det tror jeg de er "ligeglad" med . Tror de vil gøre hvad der er bedst for jer og så er det ligemeget om det er kl 3 om natten på en søndag

Hehe okay. Det lyder godt. Tak for svar.

Anmeld

3. august 2010

Ann.

I hjørring sætter de ikke igang i weekenden, hvis ikke det er meget nødvendigt og har hørt at det også er sådan flere steder.

Anmeld

3. august 2010

Halbschön

Nordvest skriver:

Jeg blev sat igang en fredag aften kl 19, så måske ;o)

Anmeld

4. august 2010

Nordvest

Renée88 skriver:

Jeg blev sat igang en fredag aften kl 19, så måske ;o)

Jeg må vente spændt til på fredag og se hvad der sker. Med mindre jeg føder før.

Anmeld

4. august 2010

Halbschön

Nordvest skriver:

Jeg må vente spændt til på fredag og se hvad der sker. Med mindre jeg føder før.

Ja man ved jo aldrig ;o)

Held og lykke med det hele ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.