3d/4d scanning Slagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.598 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. august 2010

mor 2010

Jeg har lige bestilt tid til en scanning på torsdag, men har slet ikk hørt om stedet før så tænkte på om der er andre der har været der?
Hun hedder Betina Degn Busch og har en hjemmeside der hedder barnivente.dk

Mvh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Trolde_mor

Hejsa..

Vi har været ved hende i sidste måned og hun kan varmt anbefales - hun er rigtig sød og tager sig god tid.

Da Kian ikke ville vise hele sit ansigt, fik vi en ny tid, få dage senere

Super service

Anmeld

3. august 2010

mor 2010

Trolde_mor skriver:

Hejsa..

Vi har været ved hende i sidste måned og hun kan varmt anbefales - hun er rigtig sød og tager sig god tid.

Da Kian ikke ville vise hele sit ansigt, fik vi en ny tid, få dage senere

Super service

Dejligt at høre
Ved du om det er inkl. køn hvis man vil vide det? Det kunne jeg nemlig ikk læse mig frem til på hjemmesiden.
Har fået af vide at det højst sandsynligt er en pige, men vil gerne høre det fra en der lyder lidt mere sikker

Anmeld

3. august 2010

Trolde_mor

Jep, hun tjekker kønnet, og prøver at få et godt billede af det. Ja, hun viser dig faktisk det hele. Tjekker hjernen, gennemstrømning, hjertet, rygraden osv. Og hun spørger også til sidst om der er noget du gerne vil se - så hvis der er noget du føler du gerne vil se / der mangler kan du bare sige det

Anmeld

3. august 2010

mor 2010

Trolde_mor skriver:

Jep, hun tjekker kønnet, og prøver at få et godt billede af det. Ja, hun viser dig faktisk det hele. Tjekker hjernen, gennemstrømning, hjertet, rygraden osv. Og hun spørger også til sidst om der er noget du gerne vil se - så hvis der er noget du føler du gerne vil se / der mangler kan du bare sige det

Tak for svaret Glæder mig rigtig meget til tordag nu

Anmeld

3. august 2010

Trolde_mor

Så lidt Kan jeg godt forstå du gør Håber du giver en update, på hvordan det er gået

Anmeld

3. august 2010

>>Carina<<

Må jeg spørge hva det koster og hvor det ligger? Ka ik lige åbne hjemmesiden på min iPhone

Anmeld

11. august 2010

mor 2010

Carina1984 skriver:

Må jeg spørge hva det koster og hvor det ligger? Ka ik lige åbne hjemmesiden på min iPhone

Det koster 1100 for en times scanning, så får man billeder printet ud (sort/hvid), en cd med alle billederne (i farve) og en video af hele scanningen (også i farve).
Hun har lejet et rum i butikken kære børn i Slagelse.

Synes det er alle pengene værd  Vil klart anbefale hende. Hun er rigtig sød og tar sig god tid til det hele, og man bestemmer selv hvad man vil se

Anmeld

11. august 2010

mor 2010

Trolde_mor skriver:

Så lidt Kan jeg godt forstå du gør Håber du giver en update, på hvordan det er gået

Det gik rigtig godt med scanningen Er så glad for jeg gjorde det. Hun er utrolig sød deroppe, og vi fik set det vi gerne vil, en sund og rask lille pige

Anmeld

11. august 2010

mortilfreja

mor 2010 skriver:

Jeg har lige bestilt tid til en scanning på torsdag, men har slet ikk hørt om stedet før så tænkte på om der er andre der har været der?
Hun hedder Betina Degn Busch og har en hjemmeside der hedder barnivente.dk

Mvh Mette

Det er min veninde og hun er super sød og rigtig rigtig dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.