HJÆLP!!! Hvor køber man lækker hyldetapet?? Gerne på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Sommerfuglelarven

Du skal slibe kommoden godt ned, og brug limlak til at sætte det på med - når det så er tørret så giver du det en omgang limlak ovenpå også, gerne 2-3 gange for at det holder bedre, men husk at det skal tørre imellem hvert lag, så det er et projekt der tager 3 dage ca

Jeg har brugt kraftigt gavepapir fra Rice til min datters kommode (Malm kommode fra Ikea).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Sommerfuglelarven skriver:

Du skal slibe kommoden godt ned, og brug limlak til at sætte det på med - når det så er tørret så giver du det en omgang limlak ovenpå også, gerne 2-3 gange for at det holder bedre, men husk at det skal tørre imellem hvert lag, så det er et projekt der tager 3 dage ca

Jeg har brugt kraftigt gavepapir fra Rice til min datters kommode (Malm kommode fra Ikea).

Du lyder til at have tjek på det.. 

Vi har nemlig sådanne kommoder, som jeg rigtig gerne ville pynte.. Har du også slæbet (staves??) dem ned..

For så kan jeg godt se at så opgiver jeg mit 10 forsøg.. Har også prøvede med tykt gavepapir, men det krøller helt vildt.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. august 2010

Sommerfuglelarven

s.tina skriver:

Du lyder til at have tjek på det.. 

Vi har nemlig sådanne kommoder, som jeg rigtig gerne ville pynte.. Har du også slæbet (staves??) dem ned..

For så kan jeg godt se at så opgiver jeg mit 10 forsøg.. Har også prøvede med tykt gavepapir, men det krøller helt vildt.

Du skal slibe en god del, for så binder limen bedre til træet. Og det bedste resultat får du ved at brug en "tapetkost", jeg ved ikke lige hvad de hedder, men dem som der bruges når man tapeserer vægge, så kører man den ovenpå tapet for ikke at få luftbobler.

Mit eget første forsøg blev heller ikke vellykket, men datteren elsker hendes kommode, og så må den se sådan ud, til jeg gider bruge tid på den igen... Jeg er lidt utålmodig, og har lidt for mange projekter pt.!

Du kan eventuelt øve dig på en MDFplade, og så noget billigt gavepapir.

Anmeld

3. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Sommerfuglelarven skriver:

Du skal slibe en god del, for så binder limen bedre til træet. Og det bedste resultat får du ved at brug en "tapetkost", jeg ved ikke lige hvad de hedder, men dem som der bruges når man tapeserer vægge, så kører man den ovenpå tapet for ikke at få luftbobler.

Mit eget første forsøg blev heller ikke vellykket, men datteren elsker hendes kommode, og så må den se sådan ud, til jeg gider bruge tid på den igen... Jeg er lidt utålmodig, og har lidt for mange projekter pt.!

Du kan eventuelt øve dig på en MDFplade, og så noget billigt gavepapir.

Tusind tak

Jeg er en haj med tapet, og har mange pynte projekter lavede herhjemme, men dette ville bare slet ikke som jeg ville..

Og jeg er som du, ingen tålmodighed..

Så jeg blev mopset, og droppede det, og går hver dag og bider mig selv i øret over at jeg ikke fik lavet det drømme værelse, som jeg havde i hoved..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.