kemien evt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

AA10

hej alle...

Jeg skiver dette fordi ja ved enlig ikke.. men til jer som ikke fejler noget har i tænkt på om det evt kan være kemien der gør at i ikke kan blive gravide hvis i forstår.. Jeg var nemlig for to år siden sammen med en fyr og vi ville så gerne have haft et barn sammen men der skete aldrig noget.. jeg var til lægen og gynækolog og min eks var til en klinik i byen for at få tjekket sit sperm men intet var galt.. efter noget gik vi fra hinanden dog ikke pga af det.. men to år senere er jeg nu gravid og min eks fandt en anden som han nu også venter barn med.. så det siger jo næsten sig selv vores kemi bare ikke passede sammen.. ville høre om jer der har prøvet i lang og hvor i ved i ikke fejler noget om i har overvejet dette evt..?? håber det lykkes for jer den dag... undskyld det lange indlæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

N&J

Altså jeg ved at en gammel arbejdskollega og hans kæreste blev gravide sammen efter kun 1 hovsa 3 mdr. inde i deres forhold (så vidt jeg husker) og hun har kun en æggestok og han en tekstikel, og de blev også rigtig hurtige gravide med nr. 2 og 3, han skulle nærmest bare kigge på hende.. så ja jeg tror da at nogen bare passer kemisk sammen bedre end andre, tror måske ikke det generalt er den overskyggende grund til folk har svært ved at få børn sammen.. men for nogen gør det sig sikkert gældende..  

Anmeld

3. august 2010

Lillefe

N&J skriver:

Altså jeg ved at en gammel arbejdskollega og hans kæreste blev gravide sammen efter kun 1 hovsa 3 mdr. inde i deres forhold (så vidt jeg husker) og hun har kun en æggestok og han en tekstikel, og de blev også rigtig hurtige gravide med nr. 2 og 3, han skulle nærmest bare kigge på hende.. så ja jeg tror da at nogen bare passer kemisk sammen bedre end andre, tror måske ikke det generalt er den overskyggende grund til folk har svært ved at få børn sammen.. men for nogen gør det sig sikkert gældende..  

Tror jeg også...

Anmeld

3. august 2010

Rødhætte

Tror også der er noget om snakken! Har også hørt at det kan være svært hvis man har været sammen længe - håber ikke det passer da kærsten og jeg snart har været sammen i 11 år!

Anmeld

3. august 2010

AA10

Rødhætte skriver:

Tror også der er noget om snakken! Har også hørt at det kan være svært hvis man har været sammen længe - håber ikke det passer da kærsten og jeg snart har været sammen i 11 år!

ja det noget underligt noget... tænker om det er noget lægerne evt fosker ved..??

Anmeld

3. august 2010

oo

jeg tror langt de fleste herinde i barnløshedsforummet vil blive kede af den her tråd. der er jo ingen af os der vælger at få børn med mænd som vi ikke mener vi passer sammen med og som vi ikke inderligt ønsker som fædre for vores børn. samtidig er der jo tusindvis af kvinder der blir naturligt gravide med mænd hvor kemien tydeligvis ikke passer sammen!

vi prøvede i næsten tre år og jeg har aldrig tvivlet på at Søren var den jeg skulle have børn med. det lykkedes naturligt - på trods af et år i barnløshedsbehandling og en graviditet udenfor livmoderen. Vi har hele tiden gået under betegnelsen "uforklarligt barnløse", da der er absolut intet i vejen med nogen af os.

Anmeld

3. august 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg tror langt de fleste herinde i barnløshedsforummet vil blive kede af den her tråd. der er jo ingen af os der vælger at få børn med mænd som vi ikke mener vi passer sammen med og som vi ikke inderligt ønsker som fædre for vores børn. samtidig er der jo tusindvis af kvinder der blir naturligt gravide med mænd hvor kemien tydeligvis ikke passer sammen!

vi prøvede i næsten tre år og jeg har aldrig tvivlet på at Søren var den jeg skulle have børn med. det lykkedes naturligt - på trods af et år i barnløshedsbehandling og en graviditet udenfor livmoderen. Vi har hele tiden gået under betegnelsen "uforklarligt barnløse", da der er absolut intet i vejen med nogen af os.

Jeg har tænkt det samme...

Det kan jo godt være man biologisk har nemmere ved at få børn sammen med en anden, men det nytter jo ikke noget hvis man elsker den man er sammen med, og den er den man ønsker at få børn med. 

Så selvom man skulle komme frem til den konklusion, så hjælper den jo ikke nogen...

Anmeld

3. august 2010

AA10

Tjuhl skriver:

undskyld hvis det virker sådan på tråden... det var ikke min mening at det skulle forståes sådan.. jeg tænkte bare over dette da mig og min eks ikke kunne men efter at vi fandt sammen med andre er det lykkes for os begge.. og derfor tænkte jeg bare over det.. tror skam heller ikke at folk ikke tænker over hvem de vil ha barn med og jeg undskylder mange gange hvis det har virkede stødene sådan sku det ikke forstås

Anmeld

3. august 2010

Laulund87

Tjuhl skriver:

Øv jeg håber da ikke der er nogen der bliver kede af denne trådSynes nu også det lyder underligt at skulle have noget at gøre med kemien Uden at vide noget som helst om det, kan jeg kun forestille mig hvor frustrerende det må være at få af vide at man er uforklarligt barnløse Det må være "nemmere" at kunne give en årsag skylden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.