18+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2010

businesstigger

Min 18+0 nu ligner mere 23+0 fra 1. graviditet

Tilgengæld er jeg gået fra ikke rigtigt at have mærket babyen til at kunne mærke den uden på maven når han uddeler karatespark. Og det er jo (endnu) bare dejligt og meget beroligende og fortryllende!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

MM1987

Sikke en fin mave...og sådan er det vidst bare med 2. graviditet, det går lidt stærkere, men jeg synes bestemt ikke det gør noget.

Og sikke noget fint undertøj, dejligt med andre Aubade tulip fans

Anmeld

3. august 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Sikke en fin mave...og sådan er det vidst bare med 2. graviditet, det går lidt stærkere, men jeg synes bestemt ikke det gør noget.

Og sikke noget fint undertøj, dejligt med andre Aubade tulip fans

Ja det går helt klart hurtigere anden gang, men håber dog også at det stilner lidt af inden længe så jeg ikke bliver en strandet hval inden terminen. Heldigvis sidder de ekstra kilo mest på maven så det kunne være meget værre

Jeg elsker Aubade - og mit "nu skal jeg fotograferes"-sæt er en gave fra min mand

Anmeld

3. august 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Ja det går helt klart hurtigere anden gang, men håber dog også at det stilner lidt af inden længe så jeg ikke bliver en strandet hval inden terminen. Heldigvis sidder de ekstra kilo mest på maven så det kunne være meget værre

Jeg elsker Aubade - og mit "nu skal jeg fotograferes"-sæt er en gave fra min mand

Mon ikke, sådan synes jeg det har set ud hos andre...

Nej, det ser også ud som om det sidder lige på maven, og det er jo kun dejligt... Du ser bare gravid ud

Dejlig gave. Jeg har arbejdet i en undertøjsbutik, og har derfor 10 sæt liggende, da det også er min ynglingsmærke. Desværre bliver det ikke rigtig brugt, da jeg har fået lidt større bryster siden, og samtidig synes jeg ikke det fungere så godt under tøj fordi der er så mange fine detaljer. Det virker bedst til en tur i soveværelset

Anmeld

13. august 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Min 18+0 nu ligner mere 23+0 fra 1. graviditet

Tilgengæld er jeg gået fra ikke rigtigt at have mærket babyen til at kunne mærke den uden på maven når han uddeler karatespark. Og det er jo (endnu) bare dejligt og meget beroligende og fortryllende!

Ih min mave ligner din lidt ... bare lidt mindre, men det er også min første. Kan se på terminlisten at du venter en dreng, er spændt på om jeg så også gør det. Hvordan ser din mave ud i formen i forhold til den første gang?

Mette 18+1

Anmeld

13. august 2010

businesstigger

Ih min mave ligner din lidt ... bare lidt mindre, men det er også min første. Kan se på terminlisten at du venter en dreng, er spændt på om jeg så også gør det. Hvordan ser din mave ud i formen i forhold til den første gang?

Mette 18+1

Vil du gerne vide det inden fødslen? Kan se du skal til MD scanning d. 31. Der er der jo ofte en meget god chance for at de kan se det.

Min mave er meget ens i formen - sidder bare lidt højere.

Anmeld

13. august 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Vil du gerne vide det inden fødslen? Kan se du skal til MD scanning d. 31. Der er der jo ofte en meget god chance for at de kan se det.

Min mave er meget ens i formen - sidder bare lidt højere.

Ja vil gerne vide det hvis de kan se det d. 31. Har dog en helt klar fornemmelse af, at der gemmer sig en lille dreng. Det er svært at forklare hvorfor, men er så godt som 100% sikker. Men har godt nok læst at det er lidt en myte at man kan se uden på maven hvad der gemmer sig inden i, men blev alligevel lidt nysgerrig da jeg så din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.